Onze reviews

De waardering van onze klanten, bevestigt onze inzet en kwaliteit. De ervaringen die je leest zijn afkomstig uit een voortdurend klantonderzoek. We laten ze zoals ze zijn, met uitzondering van automatisch verwijderde namen.

1.752 reviews van ADG Groep
23 uur geleden
jan langedijk
5 dagen geleden
Bennie Bosman
Goeie auto Dealer vriendelijk mens en

(Translated by Google)
Good car Dealer friendly person and
1 week geleden
Jan Sellis
1 week geleden
Jilles van den Beukel
Recent een Toyota Corolla gekocht. Vriendelijk, namen uitgebreid de tijd, bij aankoop en bij aflevering, kwamen afspraken na.

(Translated by Google)
Recently bought a Toyota Corolla. Friendly, took their time, during purchase and delivery, kept their agreements.
1 week geleden
Lukas Bosscher
Auto gekocht keurig afgeleverd top gedaan

(Translated by Google)
Bought a car, delivered neatly, top job done
2 weken geleden
Henk van Woudenberg
Snel en netjes geholpen.
Probleem werd opgelost.

(Translated by Google)
Helped quickly and neatly.
Problem was solved.
2 weken geleden
Raoul Labega
Hier 3 weken geleden een BYD SEAL U DM-i gekocht. De showroom is prachtig. Supervriendelijk personeel. Alles liep op rolletjes. En de auto rijdt heel erg lekker.

(Translated by Google)
Bought a BYD SEAL U DM-i here 3 weeks ago. The showroom is beautiful. Super friendly staff. Everything went smoothly. And the car drives very nicely.
3 weken geleden
radjen jiawan
Hele mooie showroom. Hele kundige verkoper. Wij zijn door Ephrim geholpen. Wat een top verkoper. Na levering van de auto werden wij gebeld met de vraag of alles naar wens was. Dit nooit eerder meegemaakt. Dit laat zien hoe betrokken de verkoper is. Ze verdienen een 10.

(Translated by Google)
Very nice showroom. Very knowledgeable salesperson. We were...
helped by Ephrim. What a top salesperson. After delivery of the car we were called to ask if everything was to our liking. Never experienced this before. This shows how involved the salesperson is. They deserve a 10.
3 weken geleden
Gra bek
(Translated by Google) For older car models, as in my case, parts had to be ordered and the waiting time was 2-3 days. The sellers were friendly, slight communication problems, but they gave me as much time as I needed to indicate the parts I needed. Professional approach! Thank you, Best regards.

(Original)
Do starszych modeli aut jak w moim przypadku...
części musiały być zamawiane a czas oczekiwania 2-3 dni. Sprzedawcy sympatyczni lekkie problemy w komunikacji ale dali mi tyle czasu ile potrzebowałem aby wskazać potrzebne mi części. Profesjonalne podejście ! Dziękuję , Pozdrawiam.
4 weken geleden
Laura
Een heel groot compliment aan Demi Krösschell. Ik heb met veel plezier kennisgemaakt met Demi en haar zeer persoonlijke en zeer klantvriendelijke manier van werken. Vanaf het eerste moment heeft zij zich keer op keer ingespannen om mij ter wille te zijn. Dat begon bij het bellen voor het maken van een last minute afspraak de...
volgende dag voor het overbrengen van een SEAL voor een proefrit, het uitzoeken van de beschikbare rijklare auto’s in de gewenste kleur en samenstelling en het initiatief nemen om mij per mail ’s avonds nog de offerte toe te sturen. Ook daarna was Demi steeds goed bereikbaar en kwam op zeer korte termijn terug op vragen/overwegingen over keuzes en mogelijkheden voor bijvoorbeeld de velgen. Nadat de bestelling in samenhang met de leaseovereenkomst was doorgezet en het erop leek dat de aflevering toch pas eind oktober kon plaatsvinden, heeft Demi zich opnieuw ingespannen en het voor elkaar gekregen dat ik begin juni ‘mijn’ SEAL in Meppel kon ophalen. Ook dat ophalen was dankzij Demi een feestje met alles erop en eraan. Hulde voor het feit dat ook de leaserijder op deze zeer klantvriendelijke en feestelijke wijze wordt geholpen.

Ik ben ontzettend blij met de auto, maar minstens zo blij dat ik het geluk had Demi te treffen. BYD mag haar handjes dichtknijpen met zo’n topper in het bedrijf en wat mij betreft verdient ze een dikke bonus voor haar buitengewone inspanningen en persoonlijke kwaliteiten.

(Translated by Google)
A very big compliment to Demi Krösschell. I was very pleased to meet Demi and her very personal and very customer-friendly way of working. From the very first moment she has made every effort to be of service to me. That started with calling to make a last-minute appointment the next day to bring over a SEAL for a test drive, selecting the available ready-to-drive cars in the desired color and composition and taking the initiative to send me the quote by email that evening. Demi was also always easy to reach after that and responded to questions/considerations about choices and possibilities for the rims, for example, in a very short time. After the order had been placed in connection with the lease agreement and it seemed that the delivery could not take place until the end of October, Demi made another effort and managed to get me to pick up 'my' SEAL in Meppel at the beginning of June. Thanks to Demi, that pick-up was also a party with everything included. Kudos to the fact that the lease driver is also helped in this very customer-friendly and festive way.

I am extremely happy with the car, but at least as happy that I was lucky enough to meet Demi. BYD can be very lucky to have such a top employee in the company and as far as I am concerned she deserves a big bonus for her extraordinary efforts and personal qualities.
1 maand geleden
Monique Hendriksen
Goedemiddag!

Graag wil ik u bedanken voor de geweldige...
service rondom de 165.000 km beurt van mijn auto!

De hoogte van het bedrag op de factuur was zeer bevredigend en het feit dat mijn auto door een hele vriendelijke jongeman (Wesley) werd opgehaald en schoon gewassen weer werd teruggebracht (waarbij ik ook nog van een mooie andere Lexus gebruik mocht maken) gaf mij het echte "red carpet treatment" gevoel!!
Mission accomplished.

Natuurlijk heb ik als Nederlandse toch ook nog 2 hele kleine "verbeter"-puntjes te melden.
Ik was met de leenauto even boodschappen doen en ik miste de parkeerkaart! Die heb ik even snel gescoord (45 eurocent bij Action). Ik heb hem in de leenauto laten liggen in de hoop dat hij daarin blijft voor de volgende gebruikers.

Dan is de factuur geprint op een voorgedrukte pagina waarop helaas het banknummer niet te lezen is. Ik ga dat wel vinden in mijn aankoop papieren maar handig is anders😊!

Al met al een hele fijne ervaring met Lexus rijker.

Groetjes,
Monique Hendriksen

(Translated by Google)
Good afternoon!

I would like to thank you for the great service around the 165,000 km service of my car!

The amount on the invoice was very satisfactory and the fact that my car was picked up by a very friendly young man (Wesley) and returned clean and washed (where I was also allowed to use another beautiful Lexus) gave me the real "red carpet treatment" feeling!!
Mission accomplished.

Of course, as a Dutch person, I still have 2 very small "improvement" points to report.
I was doing some shopping with the rental car and I missed the parking card! I quickly scored it (45 euro cents at Action). I left it in the rental car in the hope that it would remain there for the next users.

Then the invoice is printed on a pre-printed page on which unfortunately the bank account number cannot be read. I will find that in my purchase papers, but it is not very convenient😊!

All in all, a very nice experience with Lexus richer.

Greetings,
Monique Hendriksen
1 maand geleden
Teddy Kasteel
1 maand geleden
Jacob Ruiter
Na een eerste goede indruk en proefrit hebben we een mooie auto gekocht.

BYD is voor mij een nog onbekend merk, maar na wat zoekwerk is het wel een groot merk voor de elektrische auto.
Maar let op, zodra je er in gereden hebt, wil je...
niets anders meer.

Demi bedankt voor alle uitleg en uitgebreide antwoorden op alle vragen.
We gaan met de Byd Seal U vele veilige en plezierige kilometers maken.

(Translated by Google)
After a good first impression and test drive we bought a nice car.

BYD is still an unknown brand to me, but after some research it is a big brand for electric cars.
But be careful, once you have driven it, you will not want anything else.

Demi thanks for all the explanations and extensive answers to all questions.
We are going to make many safe and enjoyable kilometers with the Byd Seal U.
1 maand geleden
Marco Baas
1 maand geleden
Lars Wilkes
Goede dealer en zeer behulpzame verkoper

(Translated by Google)
Good dealer and very helpful seller
1 maand geleden
Geert van der Tuuk
Altijd aardige mensen, goede service. Veel aanbod.

(Translated by Google)
Always nice people, good service. Lots of choice.
1 maand geleden
Joost Paauw
1 maand geleden
Gert Kragt
Gert Kragt , een mooie Toyota Verso gekocht bij ADG Hoogeveen ( Ruyne) super tevreden mee . Altijd een goed advies en al jaren heel goede service.👌👌

(Translated by Google)
Gert Kragt, bought a beautiful Toyota Verso from ADG Hoogeveen (Ruyne), super satisfied with it. Always good advice and very good service for years.👌👌
2 maanden geleden
kesannl
Zoon heeft auto gezien. Afspraak gemaakt om langs te komen en een proefrit te maken. Word je later gebeld je hoeft niet te komen, we zijn m nu aan 't verkopen. Maar we hebben genoeg andere auto's hoor. Heel mooi maar hij ging voor deze.

(Translated by Google)
Son saw car. Made an appointment to come by and take a test drive. If you get a call later,...
you don't have to come, we are selling it now. But we have plenty of other cars. Very nice but he went for this one.
2 maanden geleden
hennie middelberg
Is mijn garage omdat ik lexus ct200h rijd. Geweldige auto. Dus goed voor zijn vandaar naar de dealer.. en niks om te klagen tot nu toe.

(Translated by Google)
Is my garage because I drive a Lexus CT200h. Great car. So good for it, hence to the dealer... and nothing to complain about so far.
2 maanden geleden
nico pouwels
Ze nemen de tijd voor je en zijn klantvriendelijk. Proefrit maken is geen enkel probleem (ongeacht welk type). Zelf heb ik bijna alles geprobeerd. Wij zijn meer dan tevreden. Kortom we zijn goed geholpen.

Ze kennen de auto’s en ze hebben ons alles uitgelegd.

(Translated by Google)
They take the time...
for you and are customer friendly. Taking a test drive is no problem (regardless of which type). I have tried almost everything myself. We are more than satisfied. In short, we received good help.

They know the cars and they explained everything to us.
2 maanden geleden
Colin Sinfield
Hier bij de ADG Groep terecht gekomen omdat wij de BYD SEAL DM I gezien hadden op sociale media, uiteindelijk zaken gedaan met Levi Bartels, enthousiaste kerel met de juiste instellingen en doortastendheid, zonder opdringerig te zijn. Vandaag de auto opgehaald en hopelijk vele veilige en betrouwbare kilometers in het verschiet. De auto is volgepakt...
met extra's die bij BYD 'gewoon' standaard zijn.
Nu nog te vroeg om een goed oordeel te geven over de auto maar hebben daar wel vertrouwen in.

(Translated by Google)
Ended up here at the ADG Group because we had seen the BYD SEAL DM I on social media and ended up doing business with Levi Bartels, an enthusiastic guy with the right settings and decisiveness, without being pushy. Picked up the car today and hopefully many safe and reliable kilometers ahead. The car is packed with extras that are 'just' standard at BYD.
It is still too early to give a good opinion about the car, but we are confident in it.
2 maanden geleden
johannes Mulder
Ik ben hier heen geweest voor mijn eerste auto. Nadat ik bij verschillende andere bent geweest. Deze plek was van de weinige plekken die mij met respect behandelde en het vertrouwen geeft dat ze je echt willen helpen. Alles werdt prima uitgelegd en de auto bevalt prima. Kortom ik zou hier zonder twijfel weer een auto kopen.

(Translated by Google)
I...
went here for my first car. After I've been to several others. This place was one of the few places that treated me with respect and gave me the confidence that they really want to help you. Everything was explained well and we like the car very much. In short, I would without a doubt buy a car here again.
2 maanden geleden
Emiel
Wij zijn erg goed geholpen door Ephrem bij de koop van onze auto! Betrouwbaarheid, vriendelijkheid en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel; wij kregen het gevoel dat we bij eventuele problemen altijd aan de bel kunnen trekken. Wij zijn met veel vertrouwen weggereden in onze nieuwe auto!

(Translated by Google)
Ephrem helped us very well with the...
purchase of our car! Reliability, friendliness and customer focus are of paramount importance; We got the feeling that we could always sound the alarm if there were any problems. We drove away with great confidence in our new car!
2 maanden geleden
Talitha Pleune
Wij zijn geholpen door Demi. Hele lieve meid. Neemt haar tijd om al je wensen aan te horen, legt alles heel goed uit. Niks is teveel voor haar en heeft tonnen aan geduld. Oprecht ik raad iedereen aan die voor zo'n auto wilt kijken om dit eindje te rijden, want hier is het helemaal top. Snelle levering van de auto. Geweldige service, hele fijne mensen die helpen. En...
vraag naar Demi! Oprecht zij handeld alles zo fijn af en super lief ook voor kinderen, geweldige meid is het! En als haar baas dit leest... please geef die meid een dikke opslag want die heeft ze terecht verdiend!

(Translated by Google)
We were helped by Demi. Very sweet girl. Takes her time to listen to all your wishes and explains everything very well. Nothing is too much for her and she has tons of patience. I sincerely recommend anyone who wants to look for such a car to drive this far, because it is absolutely great here. Fast delivery of the car. Great service, very nice people who help. And ask for Demi! Sincerely, she handles everything so smoothly and is also super sweet to children, she is a great girl! And if her boss reads this... please give that girl a big raise because she rightly deserves it!
3 maanden geleden
Willem Van Der Haar
Geheel onverwacht de showroom van BYD Meppel binnen gestapt omdat ik toevallig in de buurt was. Alreeds was ik op zoek naar een nieuwe personenauto. Mijn voorkeur ging uit naar... echter de BYD SEAL U DM-i was verbluffend als body maar bovenal de vele extra's die inclusief waren. Qua prijs product niet te overtreffen. De testrit...
in de BYD overtrof mijn verwachtingen en ik was helemaal om: direct gekocht ook mede door de vriendelijke klantgerichte en met terdege kennis van zaken van de BYD productspecialist Demi. De jarenlange garanties, de service en pechhulp verstrekten mijn keuze.

Willem van der Haar Zwolle.

(Translated by Google)
Completely unexpectedly entered the BYD Meppel showroom because I happened to be in the area. I was already looking for a new passenger car. My preference was for... however, the BYD SEAL U DM-i was stunning as a body but above all the many extras that were included. In terms of price, the product cannot be beaten. The test drive in the BYD exceeded my expectations and I was completely convinced: bought it immediately, also partly due to the friendly customer-oriented and thorough knowledge of the BYD product specialist Demi. The years of guarantees, the service and roadside assistance provided my choice.

Willem van der Haar Zwolle.
3 maanden geleden
Colinda Van Soolingen
Twee weken geleden afspraak gemaakt om naar een auto te komen kijken. Ze hadden de auto mooi op gereserveerd gezet omdat we er 2 uur voor moesten rijden. Mooie deal kunnen maken met inruil van onze oude auto. Goed geholpen door verkoper. En belangrijkste hij was niet opdringerig.

(Translated by Google)
Made an appointment two weeks ago to come and look...
at a car. They had nicely reserved the car because we had to drive 2 hours for it. We were able to make a great deal by trading in our old car. Well helped by seller. And most important he was not pushy.
3 maanden geleden
G Drost
Heel prettig zaken kunnen doen met Stefan Timmer van ADG groep Assen. Alles is tot in de puntjes geregeld.
Vanmorgen trotse eigenaar geworden van een Rav 4 hybride.

(Translated by Google)
Very pleasant to do business with Stefan Timmer from ADG group Assen. Everything has been arranged down to the last detail.
This morning...
I became the proud owner of a Rav 4 hybrid.
3 maanden geleden
Eddie Drok
Nieuwe swift gekocht, tot nu toe geen problemen. Duidelijk en transparant.

(Translated by Google)
Bought a new swift, no problems so far. Clear and transparent.
3 maanden geleden
Roelof Kleen Scholten
In oktober ging ik met een kameraad "Chinese auto's" kijken en kwamen we ook bij BYD in Meppel. We werden vriendelijk ontvangen door verkoper Levi. Nadat wij hem hadden verteld dat we alleen maar kwamen kijken wist hij ons toch over te halen om een proefrit te maken in de BYD Seal U DM-i. We waren erg onder de indruk van de proefrit. Wat een super complete, mooie en...
comfortabele auto. Ik had niet de bedoeling om na 5 jaar afscheid te nemen van onze superfijne Mazda CX5...maar ......na een paar dagen denken en onderhandelen met Levi toch de knoop doorgehakt en de Mazda ingeruild. Gekocht op 16 oktober 2024 en op 11 maart 2025 de nieuwe BYD opgehaald. Onze nieuwe auto stond afgedekt onder een rood kleed in de afleverruimte en Levi wist er echt een feestje van te maken. Na de formaliteiten mochten we onze nieuwe BYD "onthullen". Nu 2 dagen gereden. Iedereen is enthousiast...waaauw.. wat een gave auto. Wordt vervolgd.

(Translated by Google)
In October I went to see "Chinese cars" with a friend and we also visited BYD in Meppel. We were kindly received by salesman Levi. After we told him that we were just coming to watch, he convinced us to take a test drive in the BYD Seal U DM-i. We were very impressed with the test drive. What a super complete, beautiful and comfortable car. I had no intention of saying goodbye to our super nice Mazda CX5 after 5 years... but... after a few days of thinking and negotiating with Levi, I took the decision and traded in the Mazda. Bought on October 16, 2024 and picked up the new BYD on March 11, 2025. Our new car was covered under a red carpet in the delivery area and Levi really managed to make it a party. After the formalities we were allowed to "unveil" our new BYD. Been driving for 2 days now. Everyone is enthusiastic... wow... what a cool car. To be continued.
2 dagen geleden
Henkie Ho
5 dagen geleden
lisa rubingh
Super fijn geholpen. Vriendelijk personeel en zijn blij naar huis gegaan met twee mooie auto’s

(Translated by Google)
Super nice help. Friendly staff and went home happy with two beautiful cars
1 week geleden
Jos Bag
Super service,wij werden geholpen door Levi Bartels,super goede uitleg heel spontaan,alle geduld en fantastische auto bij hem gekocht

(Translated by Google)
Super service, we were helped by Levi Bartels, super good explanation, very spontaneous, all patience and fantastic car bought from him
1 week geleden
Roel Van Drogen
2 weken geleden
Benny Eissens
Fijne garage,

vandaag de BYD Atto 2 opgehaald…

Levy heeft ons zoals altijd prima geholpen!

Bedankt en tot een volgende keer…

Benny en...
Maaike

(Translated by Google)
Great garage,

picked up the BYD Atto 2 today…

Levy helped us out great as always!

Thanks and see you next time…

Benny and Maaike
2 weken geleden
wessel feenstra
Zeer nette en korrekte service verkoop

Feenstra Harlingen

(Translated by Google)
Very neat and correct service sales

Feenstra Harlingen
2 weken geleden
Tiny Bruinsma
Een prachtige auto gekocht bij ADG Veendam!
Heel prettig geholpen door verkoper Christiaan Boer. Enthousiast en deskundig.
Hij denkt mee, kijkt mee en neemt alle tijd.
Voelt de klant goed aan, zonder aan-of opdringen. Prima service, auto is als nieuw...
afgeleverd!
Vriendelijke groet, Frans en Tiny van der Haar.

(Translated by Google)
Bought a beautiful car at ADG Veendam!
Very pleasantly helped by salesman Christiaan Boer. Enthusiastic and knowledgeable.
He thinks along, looks along and takes all the time.
Feels the customer well, without pushing or insisting. Excellent service, car was delivered as new!
Kind regards, Frans and Tiny van der Haar.
3 weken geleden
ron p
3 weken geleden
Karin de Ruyter
(Translated by Google) We had already contacted several brands and sales consultants. BYD piqued our interest with its value for money. All I can say is: Excellent sales advice from Demi Krösschell (BYD Meppel, ADG Dreams Meppel) and a fantastic car. Impeccable customer service, even after the purchase. Highly recommended!

(Original)
Hatten schon...
mehrere Marken/VerkaufsberaterInnen erfahren. BYD hat uns neugierig gemacht mit dem Preis-/Leistungsverhältnis. Ich kann nur sagen: Ausgezeichnete Verkausberatung durch Demi Krösschell (BYD Meppel, ADG Dreams Meppel) und ein super Auto erhalten. Kundenservice einwandfrei auch noch nach dem Kauf. Absolut empfehlenswert!!
4 weken geleden
L Dekker
1 maand geleden
Henk Nust
Wij zijn enorm fijn geholpen door Christian bij de aankoop van onze auto. Christian neemt alle tijd en alles wordt super geregeld. Nogmaals bedankt voor de top service en wij komen zeker terug in de toekomst!!!

(Translated by Google)
We were helped very well by Christian with the purchase of our car. Christian takes all the time and everything is...
arranged super. Thanks again for the top service and we will definitely come back in the future!!!
1 maand geleden
Marcel Nieboer
Prima service, met kennis van mijn auto.

(Translated by Google)
Excellent service, with knowledge of my car.
1 maand geleden
Ronald Kleij
hulde en chapeau voor Lunenborg en zijn team en voor Jos Reuvers.afgelopen zaterdag geweldig geholpen met het kopen van een auto voor een vriendin. IVM omstandigheden hebben Jos en zijn team ervoor gezorgd dat de auto in 2 werkdagen volledig werd afgeleverd. heel bijzonder en door familie en vrienden zeer gewaardeerd. Vele garages mogen hier een voorbeeld aan nemen....
nogmaals Jos voor ons ben je een kanjer. en de koffie was super.😃

(Translated by Google)
tribute and chapeau for Lunenborg and his team and for Jos Reuvers. Last Saturday great help with buying a car for a girlfriend. Due to circumstances Jos and his team made sure that the car was delivered completely in 2 working days. very special and much appreciated by family and friends. Many garages should take an example from this. again Jos for us you are a champion. and the coffee was great.😃
1 maand geleden
H T
Gewoon komen aanwaaien maar werd gelijk super geholpen 👍

(Translated by Google)
Just dropped in but was immediately helped super 👍
1 maand geleden
Peter V.
Mooi bedrijf, en ook hele mooie auto's. Testrit gemaakt in een BYD SEAL U DM-i. Inplannen van de afspraak ging super makkelijk en mensen zijn zeer vriendelijk.

(Translated by Google)
Nice company, and also very nice cars. Test drive made in a BYD SEAL U DM-i. Scheduling the appointment was super easy and people are very friendly.
1 maand geleden
Marian Mooy
Dankzij de inspanning van Levy Bartels kon in Meppel een proefrit geregeld worden met een occasion die in de vestiging Groningen stond. Na de gastvrije ontvangst met koffie en de uitgebreide proefrit was duidelijk dat de auto precies in mijn zoekplaatje paste. De deal was dan ook snel beklonken en enkele dagen later ontving ik van Levy de sleutels. Heel blij met mijn...
prachtige prachtige Hyundai occasion!

(Translated by Google)
Thanks to the efforts of Levy Bartels, a test drive could be arranged in Meppel with a used car that was in the Groningen branch. After the hospitable reception with coffee and the extensive test drive, it was clear that the car fit exactly into my search picture. The deal was therefore quickly sealed and a few days later I received the keys from Levy. Very happy with my beautiful beautiful Hyundai used car!
1 maand geleden
Jarno Bril
In februari 2025 bij de BYD dealer in Meppel binnengestapt met het idee om de Seal U DM-I maar eens in het echt te bewonderen. Het merk kende ik eigenlijk niet dus ja dan moet je kijken. Ter plekke keurig geholpen door Levi. Hij heeft zeer veel kennis van zaken en kon ons een uitgebreide...
uitleg over het merk BYD en de Seal U DM-I geven. Uiteindelijk een proefrit gemaakt en gelijk verkocht! Na een keurig inruil voorstel enkele dagen later de knoop doorgehakt en de bestelling rond gemaakt. De uitvoering die wij graag wouden hadden ze december als showroom model al besteld en konden wij krijgen. Dus van de 6 maanden levertijd ging er gelijk ten minste 2 af😁.

Begin mei is de auto uiteindelijk afgeleverd. Er werd ruim de tijd voor je genomen en we kregen een uitgebreide uitleg over de auto. Met wat extra cadeautjes onder de arm reden we met een goed gevoel naar en huis en we rijden inmiddels al een paar dagen met veel plezier rond in de auto.

BYD Meppel is een fijne dealer met behulpzaam en vakkundig personeel. Geen overdreven poespas maar Drentse nuchterheid 😁. Ik kan iedereen aanbevelen om daar eens binnen te stappen en je te laten verassen door het merk BYD en de dealer.

(Translated by Google)
I went to the BYD dealer in Meppel in February 2025 with the idea to admire the Seal U DM-I in real life. I actually didn't know the brand, so yes, you should look. Neatly helped on the spot by Levi. He is very knowledgeable and was able to give us a detailed explanation of the BYD brand and the Seal U DM-I. Finally took it for a test drive and was immediately sold! After a nice trade-in proposal a few days later, we made the decision and completed the order. They had already ordered the version we wanted as a showroom model in December and we were able to get it. So of the 6 months delivery time, at least 2 were lost 😁.

The car was finally delivered at the beginning of May. Plenty of time was taken for you and we received a detailed explanation about the car. With some extra presents under our arms we drove home with a good feeling and we have been driving around in the car for a few days now with great pleasure.

BYD Meppel is a great dealer with helpful and professional staff. No exaggerated fuss but Drenthe down-to-earthness 😁. I can recommend everyone to come in and be surprised by the BYD brand and the dealer.
1 maand geleden
Miep Ster
Fijn dat er mensen zijn die meedenken met jou, te, snelle beslissingen. En die dan weer hersteld kunnen worden.
Nemen tijd voor je

(Translated by Google)
It's nice that there are people who think along with you, too, quick decisions. And which can then be restored.
Taking time for you
2 maanden geleden
Bert Toepoel
2 maanden geleden
Cees Paling
Prachtige Toyota hibryde H- CR gekocht een paar weken geleden. Top geholpen door Jos Reuvers. Bedankt! Ook waren we onder de indruk van de service nu; belangrijker nog in de toekomst van het bedrijf.

(Translated by Google)
Beautiful Toyota Hibryde H-CR purchased a few weeks ago. Great help from Jos Reuvers. Thank you! We were also impressed with the...
service now; more importantly in the future of the company.
2 maanden geleden
Mia Sani
2 maanden geleden
Teun Groenwold
2 maanden geleden
E.
6 maanden geleden mijn Lexus gekocht bij ADG. Vriendelijke mensen, transparant en vooral erg meedenkend. Top service!

(Translated by Google)
Bought my Lexus from ADG 6 months ago. Friendly people, transparent and above all very cooperative. Great service!
2 maanden geleden
Paul Rutjes
D.d. 3 -4-2025 heb ik een occasion gekocht.Het contact met de verkopers was vriendelijk. Alle punten zoals afgesproken,waren keurig afgehandeld. De auto zag er als nieuw uit inclusief 1 jaar bovac garantie. P.R. DE WIJK.

(Translated by Google)
D.d. I bought a used car on April 3, 2025. The contact with the sellers was friendly. All points as agreed...
were neatly handled. The car looked like new including a 1 year Bovac warranty. P.R. THE DISTRICT.
2 maanden geleden
Hans de Roos
Hele prettige, goede ervaringen met verkoopadviseur Julius Romeo van Diejen van ADG Groep Meppel. We kochten bij hem een BYD Seal U DM-I plug-in. De wachttijd bij bestelling is rond de 6 maanden, Maar hij vond een beschikbare auto, direct leverbaar, zoals we ‘m graag wilden: met een bruin-zwart intérieur. Julius weet veel van de auto’s die hij verkoopt en is ook...
in de talloze digitale bedienings- en instellingenopties goed thuis. Bovendien is hij klantgericht, communicatief, prettig in de omgang en last but not least, hij komt afspraken na en doet wat hij zegt! Ook de andere medewerkers Levi, Robbert de EV technisch specialist uitermate content mee!

(Translated by Google)
Very pleasant, good experiences with sales advisor Julius Romeo van Diejen from ADG Group Meppel. We bought a BYD Seal U DM-I plug-in from him. The waiting time for ordering is around 6 months, but he found an available car, immediately available, just the way we wanted it: with a brown-black interior. Julius knows a lot about the cars he sells and is also well versed in the countless digital control and settings options. Moreover, he is customer-oriented, communicative, pleasant to work with and last but not least, he keeps agreements and does what he says! The other employees Levi and Robbert the EV technical specialist are also extremely pleased!
3 maanden geleden
Desirée Leukel
3 maanden geleden
Joop Woldring
Al vele tientallen jaren zijn wij klant bij de Lexus dealer waar we altijd uitermate keurig geholpen werden maar nu had ik wel een echte reden om een zeer positieve review te schrijven. Onze auto is inmiddels 5 jaren oud en we vonden het niet nodig om het GPS systeem te laten updaten omdat bijna iedereen wel een smartphone heeft om de weg te weten. Door een onderlinge...
communicatie stoornis had men tóch (tegen berekening) het systeem ge-update. Toen wij dat op de rekening zagen en aan hun vertelden dat dit niet de bedoeling was geweest, heeft men het bedrag onmiddellijk weer helemaal gecrediteerd. Geen discussie, gewoon correct afgewerkt. Chapeau, wij blijven komen!

(Translated by Google)
We have been customers of the Lexus dealer for many decades, where we have always received excellent service, but now I had a real reason to write a very positive review. Our car is now 5 years old and we did not think it was necessary to have the GPS system updated because almost everyone has a smartphone to know the way. Due to a mutual communication disorder, the system was still updated (at a cost). When we saw this on the bill and told them that this was not the intention, they immediately credited the amount in full again. No discussion, just done correctly. Chapeau, we keep coming!
3 maanden geleden
Wim Carabain
Prima service, klaar terwijl je wacht

(Translated by Google)
Excellent service, ready while you wait
3 maanden geleden
Rudie Hein
3 maanden geleden
J vdW
4 dagen geleden
Erjan van der Heide
Wij waren al ongeveer...
anderhalf jaar op zoek naar een andere auto , en telkens hadden wij het gevoel van "net niet " toen maar besloten om nog een jaar door te gaan met de ford focus die inmiddels twaalf jaar oud was.
Per toeval zagen wij een keer een BYD atto3 en vonden dit gelijk al een prachtige auto , maar het was toch immers een auto uit China...mmmm!!!
Toch ontzettend nieuwsgierig en zo kwamen wij in Meppel terecht.
Onze eerste ontmoeting was met Demi Krösschell , die ons een zeer welkom gaf, gevraagd om een proefrit te maken en uiteraard was dit mogelijk.
Bij onze eerste rijervaring met de BYD waren wij meteen al om, meestal heb ik wel wat af te kraken , maar in dit geval hebben wij aangegeven aan Demi dat wij dat deze keer niet gingen doen omdat dit niet nodig was .....echt een heerlijke auto om in te rijden , en ....lekker hoge instap!!!
Vervolgens een afspraak gemaakt , helaas kon Demi die dag niet en werden wij voorgesteld aan Julius Romeo van Diejen.
Ook een prima ontvangst, en nog een keer een testrit gemaakt maar eigenlijk wisten wij het al.
Een prijs gekregen voor onze oude auto , en hier had ik iets meer van verwacht , ook het handelen ging niet erg vlotjes , nog maar een keer bij de auto kijken en daar zagen wij dat er winterbanden onder lagen, en dat willen wij niet!!!
Vervolgens nog een keer zitten en proberen tot een compromis te komen en dat is gelukt doordat wij vier nieuwe banden op de BYD kregen.
Op 24-06-2025 de auto opgehaald en deze stond helemaal nagekeken in de showroom te schijnen, werkelijk een plaatje.
Wij hadden nog een paar kleine dingen , maar ook die waren keurig opgelost.
Julius heeft ons keurig alles verteld waar alles voor was in de auto met een zeer duidelijke uitleg...top!!!
Nu zijn wij enkele dagen verder en wat zijn wij blij met de auto , en wat rijd de auto fijn!!!
Er zit zoveel op dat wij telkens nog weer nieuwe dingen tegenkomen , maar dat zijn de mooie dingen om achter te komen.
Mocht u op zoek zijn naar een andere auto en de BYD bevalt u qua smaak wel, dan is het zeker de moeite waard om een testrit te maken en eens in gesprek te gaan met de dealer in Meppel.
Julius en Demi heel erg bedankt voor jullie ontvangst en expertise, een zeer tevreden klant!!!
Hopelijk als er iets met de auto is worden wij op de zelfde manier ontvangen en geholpen , maar daar zijn wij niet bang voor.
Al met al zeer tevreden mensen , en nu maar kijken over een aantal jaren dat wij er nog precies zo over denken.
De vijf sterren zijn zeker verdiend.

(Translated by Google)
We had been looking for another car for about a year and a half, and we always had the feeling of "not quite" so we decided to continue for another year with the Ford Focus that was now twelve years old.
By chance we saw a BYD atto3 once and immediately thought it was a beautiful car, but it was a car from China after all...mmmm!!!
Still very curious and that's how we ended up in Meppel.
Our first meeting was with Demi Krösschell, who gave us a very welcome, asked to take a test drive and of course this was possible.
During our first driving experience with the BYD we were immediately convinced, usually I have something to criticize, but in this case we told Demi that we were not going to do that this time because it was not necessary.....really a wonderful car to drive in, and....nice high entry!!!
Then we made an appointment, unfortunately Demi could not make it that day and we were introduced to Julius Romeo van Diejen. Also a great reception, and another test drive, but we actually already knew it.
Received a price for our old car, and I expected a bit more from this, the transaction did not go very smoothly either, we looked at the car again and saw that there were winter tires underneath, and we did not want that!!!
Then we sat down again and tried to reach a compromise and that worked because we got four new tires on the BYD.
On 24-06-2025 we picked up the car and it was completely checked in the showroom, shining, really a picture.
We still had a few small things, but they were also neatly resolved.
Julius neatly told us everything that everything was for in the car with a very clear explanation...top!!!
Now we are a few days further and we are so happy with the car, and how nice the car drives!!!
There is so much on it that we keep coming across new things, but those are the nice things to find out. If you are looking for another car and you like the BYD, it is definitely worth taking a test drive and talking to the dealer in Meppel.
Julius and Demi thank you very much for your welcome and expertise, a very satisfied customer!!!
Hopefully if there is something wrong with the car, we will be welcomed and helped in the same way, but we are not afraid of that.
All in all very satisfied people, and now let's see in a few years whether we still think exactly the same.
The five stars are certainly deserved.
6 dagen geleden
Stephan van den Berg
Met dank aan deze vestiging heb ik de Sealion 7 een lang weekend mogen proberen. Super vriendelijk personeel, alles in de puntjes geregeld.

De korte versie: Het was een feestje!

Review: BYD Sealion 7 – een gigantische sprong vooruit!
Als trotse eigenaar van een BYD Atto 3 sinds 2023, dacht ik dat ik al behoorlijk verwend was qua luxe, technologie en rijcomfort. Maar sinds ik achter het stuur zit van de gloednieuwe BYD Sealion 7, weet ik één ding zeker: dit is een enorme upgrade op alle fronten. Wat een auto!

Krachtiger klimaatcomfort
Eén van de eerste dingen die opvalt, is hoe veel krachtiger de airco en verwarming zijn. Waar de Atto 3 het prima deed, voelt de Sealion 7 als een premium auto op dat vlak. De temperatuur is razendsnel op peil.

Tech om van te watertanden
De Sealion 7 is een technologisch pareltje. Het head-up display projecteert de belangrijkste info feilloos op de voorruit, waardoor je je ogen op de weg kunt houden. Als we dan een nadeel mogen noemen: Het werkt niet lekker samen met een polaroid zonnenbril.
Een andere slimme innovatie is de picture-in-picture zijcamera. Wanneer je bijvoorbeeld afslaat of van rijstrook wisselt, zie je in een klein venster op het hoofddisplay precies wat er naast je gebeurt. Je ziet hetzelfde als in je zijspiegel, maar je hoeft je hoofd een stuk minder te draaien.

Slimme comfortdetails
BYD heeft over de kleinste dingen nagedacht. Zo is er actieve koeling voor je smartphone in het draadloos laadstation – geen oververhitte telefoons meer tijdens het navigeren en spotify streamen! Ook de in hoogte verstelbare koffiebekers zijn een verrassend slimme toevoeging: nooit meer een kleine koffie die verdwijnt en waarvan je alleen de deksel nog te pakken krijgt.
O ja! En we hebben nu automatische ruitenwissers (mijn enige minpunt van de atto3).

Cruise control met brains
De intelligente cruise control is werkelijk indrukwekkend. Deze houdt meerdere rijstroken tegelijk in de gaten, en anticipeert veel slimmer op het gedrag van omliggende auto’s en herkent vrachtwagens. Persoonlijk heb ik nog 1 manco hier: De auto haalt ,net als de atto, rechts in.

Meer controle, meer gemak
Ook is het infotainmentsysteem sterk verbeterd, met veel meer instellingen via het menu. Je kunt je Sealion 7 tot in detail personaliseren – van rijmodi tot sfeerverlichting en stoelinstellingen de menu’s zijn enorm uitgebreid.
Een optie die van mij altijd uit mag staan, is de functie die de bestuurder in de gaten houdt. Even opzij kijken en je krijgt al de melding “houdt uw ogen op de weg”.

Power!
Alsof al het comfort en de slimme technologie nog niet genoeg zijn, gooit de Sealion 7 er nog een schepje bovenop met zijn meer dan 500 pk. Het optrekken is ronduit bruut – je wordt letterlijk in je stoel gedrukt als je het pedaal intrapt. De acceleratie is direct, stil en indrukwekkend soepel. Of je nu een inhaalmanoeuvre uitvoert of gewoon even wilt genieten van die elektrische punch: de Sealion 7 levert elke keer weer een grote glimlach op je gezicht.

(Translated by Google)
Thanks to this location, I was able to try out the Sealion 7 for a long weekend. Super friendly staff, everything was arranged perfectly.

The short version: It was a party!

Review: BYD Sealion 7 – a giant leap forward!
As the proud owner of a BYD Atto 3 since 2023, I thought I was already quite spoiled in terms of luxury, technology and driving comfort. But since I've been behind the wheel of the brand new BYD Sealion 7, I know one thing for sure: this is a huge upgrade on all fronts. What a car!

More powerful climate comfort
One of the first things you notice is how much more powerful the air conditioning and heating are. Where the Atto 3 did fine, the Sealion 7 feels like a premium car in that respect. The temperature is up to par in no time.

Tech to drool over
The Sealion 7 is a technological gem. The head-up display projects the most important information flawlessly onto the windshield, allowing you to keep your eyes on the road. If we may mention a disadvantage: It does not work well with polaroid sunglasses.
Another smart innovation is the picture-in-picture side camera. When you turn or change lanes, for example, you can see exactly what is happening next to you in a small window on the main display. You see the same as in your side mirror, but you have to turn your head a lot less.

Smart comfort details
BYD has thought about the smallest details. For example, there is active cooling for your smartphone in the wireless charging station - no more overheated phones while navigating and streaming Spotify! The height-adjustable coffee cups are also a surprisingly smart addition: never again a small coffee that disappears and of which you can only get hold of the lid.
Oh yes! And we now have automatic windshield wipers (my only negative point of the atto3).

Cruise control with brains
The intelligent cruise control is truly impressive. This monitors multiple lanes at the same time, and anticipates the behavior of surrounding cars much smarter and recognizes trucks. Personally, I still have 1 shortcoming here: The car overtakes on the right, just like the atto.

More control, more convenience
The infotainment system has also been greatly improved, with many more settings via the menu. You can personalize your Sealion 7 in detail - from driving modes to mood lighting and seat settings, the menus are very extensive.
An option that I always want to turn off is the function that monitors the driver. Just look to the side and you will receive the message "keep your eyes on the road".

Power!
As if all the comfort and smart technology were not enough, the Sealion 7 adds a little extra with its more than 500 hp. The acceleration is downright brutal - you are literally pressed into your seat when you press the pedal. The acceleration is direct, quiet and...
impressively smooth. Whether you're overtaking or just want to enjoy that electric punch, the Sealion 7 will put a big smile on your face every time.
1 week geleden
Jericho Abdon Oliva
Supergoede ervaring bij Toyota ADG in Emmen gehad.

Hele vriendelijke adviseur, goede prijs en perfecte...
service.

Heel blij met de aanschaf van mijn Toyota Yaris uit 2021. Kwalitatief perfect in orde.

Ik hoop er heel veel kilometers ermee te kunnen rijden.

Het advies en verkoop werd gedaan door Jos Reuvers. Een hele fijne man om mee zaken te doen.

Ik kom helemaal uit Maarssen en het is de moeite waard om zo’n eind te rijden voor een betrouwbare dealer en verkoper.

Bij ons volgende zoektocht naar een volgende auto zullen we zeker Toyota ADG in Emmen opnieuw bezoeken.

(Translated by Google)
Had a great experience at Toyota ADG in Emmen.

Very friendly advisor, good price and perfect service.

Very happy with the purchase of my 2021 Toyota Yaris. Perfect quality.

I hope to be able to drive many kilometers with it.

The advice and sale was done by Jos Reuvers. A very nice man to do business with.

I come all the way from Maarssen and it is worth driving such a long way for a reliable dealer and seller.

In our next search for a next car, we will definitely visit Toyota ADG in Emmen again.
1 week geleden
Jaap van der Horst
De monteurs leveren perfekt werk, netjes onderhoud en apk uitgevoerd, maar bij de servicebalie de nedewerker J. B., die mogen ze vervangen voor een klantvriendelijker exemplaar. Geen manieren!
Anders 5 sterren!

(Translated by Google)
The mechanics deliver perfect work, neat maintenance and MOT performed, but at the service desk...
the mechanic J. B., they should replace him with a more customer-friendly copy. No manners!
Otherwise 5 stars!
2 weken geleden
Piet Beer
Op zoek naar een mooie BYD en gereageerd op een occasion via Bovag.nl werd ik supersnel al gebeld door Carmen.
Dit was een heel fijn en professioneel gesprek waarin alles duidelijk werd uitgelegd
Al mijn vragen werden helder en eerlijk beantwoord hetgeen al snel een gevoel van...
vertrouwen gaf.
Ik wil dit bedrijf dan ook echt aanraden en zal in de toekomst als eerste aan ADG Groningen denken als ik een auto wil aanschaffen.
Een dikke 10 dus!!!

(Translated by Google)
Looking for a nice BYD and responding to a used car via Bovag.nl I was called by Carmen very quickly.
This was a very nice and professional conversation in which everything was clearly explained.
All my questions were answered clearly and honestly which quickly gave me a feeling of trust.
I would really recommend this company and in the future I will think of ADG Groningen first when I want to buy a car.
A big 10!!!
2 weken geleden
Marlous Bronsema
Wat een fijne zaak om een auto te kopen! Meteen bij binnenkomst is iedereen heel vriendelijk. Je wordt echt geholpen, in plaats van dat ze perse iets willen verkopen. Er wordt goed meegedacht en gekeken naar je wensen. Daarnaast wordt alles van het begin tot het eind netjes afgehandeld. Er is alle tijd voor de klant. Zeker een aanrader om heen te gaan!! Wij hebben...
een occasion gekocht van een ander merk dan BYD. Deze auto's worden gescreend op kwaliteit en afgeleverd alsof je een nieuwe auto koopt.

(Translated by Google)
What a great place to buy a car! Everyone is very friendly right upon entering. You are really helped, instead of them necessarily wanting to sell you something. They think along with you and look at your wishes. In addition, everything is handled neatly from beginning to end. There is plenty of time for the customer. Definitely recommended to go there!! We bought a used car from a different brand than BYD. These cars are screened for quality and delivered as if you were buying a new car.
2 weken geleden
MaVe 64
Email correspondentie met verkoper Groningen, onbehulpzaam, erg kortaf, alsof hij geen auto wilde verkopen. genoeg voor mij om naar een andere dealer te gaan.

(Translated by Google)
Email correspondence with seller Groningen, unhelpful, very short, as if he didn't want to sell a car. enough for me to go to another dealer.
3 weken geleden
Miep Ster
We zijn bij de toyota afdeling geweest, supergoed geholpen met een andere auto. Goede inruilprijs, vriendelijk personeel nemen de tijd

(Translated by Google)
We went to the Toyota department, super good help with another car. Good trade-in price, friendly staff take the time
3 weken geleden
Elles
Prima zaak met vriendelijk personeel. Carmen bedankt voor de vlotte afhandeling van onze inruil en aankoop!

(Translated by Google)
Great business with friendly staff. Carmen thanks for the smooth handling of our trade-in and purchase!
4 weken geleden
Dimitri Blokker
Top service
1 maand geleden
Maikel van de Wetering
Sinds een week rijden we met veel plezier in onze nieuwe auto en hebben er al bijna 800 km op zitten. Wat een fijne wagen! Comfortabel, stil en van alle gemakken voorzien. De kinderen vinden de ruimte achterin fantastisch en wij genieten van de luxe en rust tijdens het rijden. De kofferbak is wel iets kleiner dan we gewend zijn,...
maar met een grotere dakkoffer lossen we dat makkelijk op.

Bij BYD Meppel zijn we uitstekend geholpen door Levi. Hij nam de tijd, gaf duidelijke uitleg en dacht goed met ons mee. Geen poespas, geduld en gewoon vriendelijk. Een aanrader voor wie benieuwd is naar BYD!

(Translated by Google)
We have been driving our new car for a week now and have already driven almost 800 km. What a great car! Comfortable, quiet and equipped with all the conveniences. The children love the space in the back and we enjoy the luxury and peace while driving. The trunk is a bit smaller than we are used to, but with a larger roof box we can easily solve that.

At BYD Meppel we were helped excellently by Levi. He took his time, gave clear explanations and thought along with us. No fuss, patience and just friendly. Highly recommended for anyone who is curious about BYD!
1 maand geleden
Henk en Aletta Wever
Goede garage met vriendelijk personeel, we komen er al jaren

(Translated by Google)
Good garage with friendly staff, we have been coming there for years
1 maand geleden
PK vloggie
Een fijne zaak voor je auto ! Vriendelijk en behulpzaam ! En een zeer goede service!

(Translated by Google)
A fine business for your car! Friendly and helpful! And a very good service!
1 maand geleden
Andre de Gunst
Heel fijn en professioneel geholpen door Demi. Top en bedankt voor de uitgebreide uitleg van mijn BYD

(Translated by Google)
Very nice and professional help from Demi. Top and thanks for the extensive explanation of my BYD
1 maand geleden
Gerard Gritter
Prima garage. Met goed en vriendelijk personeel.

(Translated by Google)
Great garage. With good and friendly staff.
1 maand geleden
AnToine van Maarle
Degelijke dealer & werkplaats. Goede ruimte om te wachten, met koffie en thee, grote (werk)tafel met goede wifi.
Vriendelijk personeel.

(Translated by Google)
Solid dealer & workshop. Good space to wait, with coffee and tea, large (work) table with good WiFi.
Friendly staff.
1 maand geleden
Lydia Bontekoe
Geweldig m'n probleem opgelost

(Translated by Google)
Great, solved my problem
1 maand geleden
Cindy Van der Meij
2 maanden geleden
Maud Soudant
Twee weken geleden een BYD Seal U uit voorraad gekocht. Onze verkoopadviseur, Demi Krösschell ontving ons zeer vriendelijk, stelde ons voor aan de auto, nam alle tijd en was zeer enthousiast. We kochten de auto en konden hem een week later ophalen. Zeer attent werden we weer ontvangen: attente en feestelijke onthulling volgde. Demi nam uitgebreid tijd om een en ander...
uit te leggen. Had zelfs met een collega een zeer leuk YouTube filmpje gemaakt om het doel van de tweede stekker uit te leggen. Daaruit spreekt enthousiasme. Na anderhalf uur uitleg en het aanbod van flesjes drinken voor de terugrit, verlieten we de dealer met onze nieuwe auto. Alle lof voor het dealerbedrijf en verkoopadviseur met een goed oog voor de klant. Wij zijn erg tevreden. Tot slot niet onbelangrijk: de Seal U rijdt heerlijk en elk denkbaar snufje zit er op.

(Translated by Google)
Bought a BYD Seal U from stock two weeks ago. Our sales advisor, Demi Krösschell received us very kindly, introduced us to the car, took all her time and was very enthusiastic. We bought the car and were able to pick it up a week later. We were received again very attentively: a thoughtful and festive unveiling followed. Demi took extensive time to explain things. Even made a very nice YouTube video with a colleague to explain the purpose of the second plug. That shows enthusiasm. After an hour and a half of explanation and the offer of bottled drinks for the return drive, we left the dealer with our new car. All praise for the dealership and sales advisor with a good eye for the customer. We are very satisfied. Finally, not unimportant: the Seal U drives wonderfully and has every conceivable feature on it.
2 maanden geleden
Ben van Scharrenburg
In het paasweekend 2 keer problemen gehad met de 12 volt accu in mij Corolla Cross. Op weg geholpen door de pechhulp en de dag na pasen zonder afspraak naar ADG Groningen gereden waar ze direct actie ondernamen. Accu getest en vervangen door een nieuw, verbeterd exemplaar. Super goede service en zeer vriendelijk personeel. Helemaal top!

(Translated by...
Google)
During the Easter weekend I had problems twice with the 12 volt battery in my Corolla Cross. Helped on the way by roadside assistance and the day after Easter we drove without an appointment to ADG Groningen where they took immediate action. Battery tested and replaced with a new, improved one. Super good service and very friendly staff. Absolutely great!
2 maanden geleden
Monique Swarts
Goede service, vriendelijk personeel

(Translated by Google)
Good service, friendly staff
2 maanden geleden
J.W. Hoeksema
Prachtige zaak, makkelijk bereikbaar.
Verkoper nam alle tijd en kwam met veel info en tips.
Zaak met lange historie en goede naam.

(Translated by Google)
Beautiful place, easily accessible.
The seller took his time and provided lots of information and tips.
Business with a long history and...
good name.
2 maanden geleden
Albert Mulder
Prettig geholpen door de verkoper.
Nette prijs voor de auto gekregen.
Auto stond netjes met strik.
Alles vlot geregeld.

(Translated by Google)
Pleasant help from the seller.
Received a fair price for the car.
The car was neatly presented with a bow.
Everything...
arranged smoothly.
2 maanden geleden
luud stiekema
Prachtige occaission,voor een reeele prijs,gekocht na een prettig aankoopgesprek, en ze doen wat ze beloven.;werken praktish, waardoor alle vragen direct worden opgelost
Een echte aanrader, zeker om de showroom te bezoeken.

(Translated by Google)
Beautiful used car, for a fair price, purchased after a pleasant purchasing...
conversation, and they do what they promise; they work practically, so all questions are resolved immediately
Highly recommended, especially to visit the showroom.
3 maanden geleden
john schreuder
Zeer goede behandeling en tegen een goede inruilprijs een mooie auto gekocht. Zowel Levi als Ephrem beschaafd, klantvriendelijk en kennis van de BYD.

(Translated by Google)
Very good treatment and bought a nice car at a good trade-in price. Both Levi and Ephrem civilized, customer friendly and knowledge of BYD.
3 maanden geleden
Martin Luxemburg
Heel fijn geholpen door Ephrem bij de aankoop en inruil van nieuwe auto! Service, communicatie en deal zelf overtrof de verwachtingen. Met alle plezier van de randstad naar Meppel gereden voor deze aankoop.

(Translated by Google)
Very nice help from Ephrem with the purchase and trade-in of a new car! Service, communication and deal itself exceeded...
expectations. I happily drove from the Randstad to Meppel for this purchase.
3 maanden geleden
Collin Holleman
Een hele fijne service. Mijn eerste goede auto gekocht waar ik heel goed werd begeleid voor het hele process. Super blij mee!

(Translated by Google)
A very nice service. Bought my first good car where I was very well guided through the entire process. Very happy with it!
3 maanden geleden
J
3 maanden geleden
Marit van Weering
3 maanden geleden
Eric Boogaard
Wat een super fijn contact gehad met Demi daar kan de concurrent nog wat van leren.
De auto is echt heel erg fijn

(Translated by Google)
What a great contact I had with Demi, the competitor can learn something from that.
The car is really nice