Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik heb mijn auto voor een APK en grote onderhoudsbeurt ingeleverd. Vervolgens word ik gebeld dat zij mij niet APK kunnen keuren, omdat mijn remschijven en
...
blokken van de voorwielen moeten worden vervangen evenals beide kabels van mijn handrem. De achterwielen moesten ook maar dat kon wel wachten tot volgend jaar. De kosten waren te hoog omdat ik in totaal bijna 1300 euro kwijt zou zijn. Ik gaf aan dat ik zou kijken of een andere garage het voor mij kan oplossen en dat ik het daar zou laten keuren. Dat was goed. Even later heb ik gebeld dat ik toch wilde dat zij alleen de handremkabels gingen vervangen zodat ik in ieder geval veilig te weg op kon. Opeens hoefde ik voor de APK niet meer mijn remschijven en blokken te vervangen, want metaal lag niet op metaal. Dus als zij horen dat ik bij een ander de keuring zal doen is het opeens geen probleem meer voor de keuring. Laat ze je niet voorliegen, want mijn vertrouwen is geschaad. Verder heb ik mijn auto zonder (ruit)schade ingeleverd en krijg ik het terug met diepe en ondiepe krassen op alle ruiten. Leidinggevende zei dat het niet in wasstraat is gebeurd en hij daarom niets zal vergoeden. Wij weten 100% zeker dat de krassen er niet in zaten. MAAK FOTO'S hoe je de auto inlevert, want de fout ligt toch niet bij hun naar hun zeggen.
(Translated by Google)
Forewarned is forearmed.
I took my car in for an MOT and a major service. Then they called to say they couldn't inspect it for me because my front brake discs and pads needed replacing, as well as both handbrake cables. The rear wheels needed replacing too, but that could wait until next year. The costs were too high, costing me almost €1300 in total. I told them I'd see if another garage could fix it for me and that I'd have it inspected there. That was fine. A little later, I called to say I only wanted them to replace the handbrake cables so I could at least drive safely. Suddenly, I didn't need to replace my brake discs and pads for the MOT anymore, because metal wasn't touching metal. So, if they heard I'd have the inspection done by someone else, it suddenly wasn't a problem anymore. Don't let them lie to you, because my trust has been betrayed. Furthermore, I returned my car without any damage (windshield damage), and it came back with deep and shallow scratches on all the windows. My manager said it wasn't done at the car wash and therefore he wouldn't reimburse me. We're 100% sure the scratches weren't there. TAKE PHOTOS of how you return the car, because they claim it's not their fault.