Goedemiddag!
Graag wil ik u bedanken voor de geweldige service rondom de 165.000 km beurt van mijn auto!
De hoogte van het bedrag op de factuur was zeer bevredigend en het feit
...
dat mijn auto door een hele vriendelijke jongeman (Wesley) werd opgehaald en schoon gewassen weer werd teruggebracht (waarbij ik ook nog van een mooie andere Lexus gebruik mocht maken) gaf mij het echte "red carpet treatment" gevoel!!
Mission accomplished.
Natuurlijk heb ik als Nederlandse toch ook nog 2 hele kleine "verbeter"-puntjes te melden.
Ik was met de leenauto even boodschappen doen en ik miste de parkeerkaart! Die heb ik even snel gescoord (45 eurocent bij Action). Ik heb hem in de leenauto laten liggen in de hoop dat hij daarin blijft voor de volgende gebruikers.
Dan is de factuur geprint op een voorgedrukte pagina waarop helaas het banknummer niet te lezen is. Ik ga dat wel vinden in mijn aankoop papieren maar handig is anders😊!
Al met al een hele fijne ervaring met Lexus rijker.
Groetjes,
Monique Hendriksen
(Translated by Google)
Good afternoon!
I would like to thank you for the great service around the 165,000 km service of my car!
The amount on the invoice was very satisfactory and the fact that my car was picked up by a very friendly young man (Wesley) and returned clean and washed (where I was also allowed to use another beautiful Lexus) gave me the real "red carpet treatment" feeling!!
Mission accomplished.
Of course, as a Dutch person, I still have 2 very small "improvement" points to report.
I was doing some shopping with the rental car and I missed the parking card! I quickly scored it (45 euro cents at Action). I left it in the rental car in the hope that it would remain there for the next users.
Then the invoice is printed on a pre-printed page on which unfortunately the bank account number cannot be read. I will find that in my purchase papers, but it is not very convenient😊!
All in all, a very nice experience with Lexus richer.
Greetings,
Monique Hendriksen