Onze reviews

De waardering van onze klanten, bevestigt onze inzet en kwaliteit. De ervaringen die je leest zijn afkomstig uit een voortdurend klantonderzoek. We laten ze zoals ze zijn, met uitzondering van automatisch verwijderde namen.

454 reviews van ADG Groningen Toyota & Lexus
1 dag geleden
jan langedijk
2 weken geleden
MaVe 64
Email correspondentie met verkoper Groningen, onbehulpzaam, erg kortaf, alsof hij geen auto wilde verkopen. genoeg voor mij om naar een andere dealer te gaan.

(Translated by Google)
Email correspondence with seller Groningen, unhelpful, very short, as if he didn't want to sell a car. enough for me to go to another dealer.
1 maand geleden
AnToine van Maarle
Degelijke dealer & werkplaats. Goede ruimte om te wachten, met koffie en thee, grote (werk)tafel met goede wifi.
Vriendelijk personeel.

(Translated by Google)
Solid dealer & workshop. Good space to wait, with coffee and tea, large (work) table with good WiFi.
Friendly staff.
2 maanden geleden
Ben van Scharrenburg
In het paasweekend 2 keer problemen gehad met de 12 volt accu in mij Corolla Cross. Op weg geholpen door de pechhulp en de dag na pasen zonder afspraak naar ADG Groningen gereden waar ze direct actie ondernamen. Accu getest en vervangen door een nieuw, verbeterd exemplaar. Super goede service en zeer vriendelijk personeel. Helemaal top!

(Translated by...
Google)
During the Easter weekend I had problems twice with the 12 volt battery in my Corolla Cross. Helped on the way by roadside assistance and the day after Easter we drove without an appointment to ADG Groningen where they took immediate action. Battery tested and replaced with a new, improved one. Super good service and very friendly staff. Absolutely great!
4 maanden geleden
Jan Engelsman
4 maanden geleden
J Smit
Vriendelijk geholpen voor onderhoud auto's.
Bij eventuele afwijkingen wordt je netjes geïnformeerd, maar afwijkingen zijn er bij een Toyota bijna niet.

(Translated by Google)
Friendly assistance for car maintenance.
You will be informed of any deviations, but there are almost no deviations with a Toyota.
4 maanden geleden
Gerrit Lieffering
Had een klein probleempje en kon direct langskomen en werd vlot geholpen

(Translated by Google)
Had a small problem and was able to come by immediately and was helped quickly
4 maanden geleden
Jeanne Hubert
Snel, vriendelijk en gratis nieuwe batterijen geplaatst in de sleutels!!

(Translated by Google)
Fast, friendly and free new batteries placed in the keys!!
5 maanden geleden
Marjoleine v.M.-V
Prima service. Wachten tijdens de kleine beurt. Alles was goed gepland en op tijd.

(Translated by Google)
Excellent service. Waiting during the short turn. Everything was well planned and on time.
5 maanden geleden
Nicole Blaauw
Al jaren bij deze garage en alleen maar goede ervaringen. Master service, tof en kundig personeel. Geen gladde verkoop maar gewoon passend met je wensen.
Eerlijk en vriendelijk.
Krijg je geen spijt van als je hier zaken doet.

(Translated by Google)
Been with this garage for years and only good...
experiences. Master service, cool and knowledgeable staff. No smooth sales but just fitting with your wishes.
Honest and friendly.
You will not regret it if you do business here.
6 maanden geleden
Betsy Weening-Dijksterhuis
Een kleine storing met onze Yaris door marters. Het zeer vriendelijke personeel van de werkplaats heeft het snel en vakkundig verholpen. De goede sfeer is opvallend en de koffie smaakt best 😊

(Translated by Google)
A small problem with our Yaris due to martens. The very friendly staff of the workshop solved it quickly and professionally. The good...
atmosphere is noticeable and the coffee tastes good 😊
7 maanden geleden
Ferry Wijninga
Klantvriendelijk, goede Services.

(Translated by Google)
Customer friendly, good services.
8 maanden geleden
Johan Go
Hartelijk dank ADG voor de medewerking en dat we een armsteunvoetje mochten passen 👍🏻

(Translated by Google)
Thank you very much to ADG for your cooperation and for allowing us to fit an armrest foot 👍🏻
9 maanden geleden
Billem Schoon
9 maanden geleden
Lenie Stoppels
Geweldige medewerkers

(Translated by Google)
Great employees
1 jaar geleden
Ben Bolt
Vriendelijk, correct en kundig

(Translated by Google)
Friendly, correct and knowledgeable
1 jaar geleden
tessa m
1 jaar geleden
Martin van den Breemer
Inmiddels de zoveelste onderhoudsbeurt gehad voor onze Lexus van 12 jaar oud en kan niet anders zeggen als top.
Factuur conform de prijslijst, zonder extra kosten die er natuurlijk kunnen zijn.
Met de nieuwe onderhoudsspecificatie welke bij de een grote beurt is toegevoegd wordt duidelijk alles...
vermeld, klasse.
De auto keurig schoongemaakt, dan voel je als klant de koning.

(Translated by Google)
We have now had the umpteenth maintenance service for our 12 year old Lexus and can only say it is top notch.
Invoice in accordance with the price list, without any additional costs that may of course occur.
With the new maintenance specification that was added during a major service, everything is clearly stated, class.
The car is neatly cleaned and as a customer you feel like a king.
1 jaar geleden
Rinus Huizenga
1 jaar geleden
Brian L. Mulder
Lange tijd klant geweest bij de Lexus dealer in Rotterdam, maar na de zoveelste personeelswisseling had ik niet zoveel zin om zover te reizen terwijl het toch weer onbekende gezichten waren.

Na een wat moeizaam begin nu toch tevreden klant bij Lexus ADG Groningen!

(Translated by Google)
Been a customer...
of the Lexus dealer in Rotterdam for a long time, but after the umpteenth change of staff I didn't feel like traveling that far while they were still unfamiliar faces.

After a somewhat difficult start, now a satisfied customer at Lexus ADG Groningen!
1 jaar geleden
Thomas Wolters
1 jaar geleden
Johan Gjaltema
Bij het afleveren van onze nieuwe BYD Atto 3 ging het niet helemaal zoals verwacht.
Echt keurig opgelost door de ADG Groningen!

(Translated by Google)
When delivering our new BYD Atto 3, things didn't go quite as expected.
Really neatly solved by ADG Groningen!
1 jaar geleden
Fr. R.
Goed geholpen!

(Translated by Google)
Well helped!
1 jaar geleden
Mariella Metz
Een uur moeten wachten om me te laten vertellen dat het sterretje in mijn voorruit niet kan worden gemaakt, terwijl ik een afspraak had. Geen excuus, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Vooraf telefonisch ook al verkeerd voorgelicht over de bekostiging, ik ga voortaan ergens anders...
naartoe.

(Translated by Google)
Had to wait an hour to be told that the asterisk in my windshield cannot be fixed, even though I had an appointment. No excuse, as if it were the most normal thing in the world.

I was also incorrectly informed in advance by telephone about the financing, I will go somewhere else from now on.
1 jaar geleden
Rijkelijk Gezond
De occasions hebben geen meerwaarde

(Translated by Google)
The used cars have no added value
1 jaar geleden
Christina Draaisma
Nadat we diverse keren waren geweest om te kijken, waren we elke keer vriendelijk onthaald door dezelfde verkoper. Hij waardeerde onze afwachtende houding en heeft geen druk op ons gelegd. Toen we eindelijk de keuze gemaakt hebben voor een Toyota C HR is alles netjes geregeld. De zaken die nog gedaan moesten worden zijn gedaan volgens afspraak en we zijn super...
tevreden over deze verkoper Henk Noordveld. Vooral de extra verrassing vanwege de verjaardag van mijn partner. Heel erg leuk gedaan.

(Translated by Google)
After visiting several times to take a look, we were greeted kindly by the same salesperson each time. He appreciated our wait-and-see attitude and did not put any pressure on us. When we finally made the choice for a Toyota C HR, everything was neatly arranged. The things that still needed to be done were done as agreed and we are very satisfied with this seller Henk Noordveld. Especially the extra surprise for my partner's birthday. Very nicely done.
1 jaar geleden
Hany Alnabty
1 jaar geleden
Vlera Hoti
Wat een top bedrijf is dit zeg.
Ik was ik nood omdat mijn accu leeg was. Ik belde ze op en legde dit uit. Ze hebben meteen iemand naar me toegestuurd die het in 5 minuten regelde. Ze wouden er geen geld voor hebben. Ze deden dit uit service!
Wat een lieve mensen en een top garage.
Ik ga hier in...
vervolg heen als weer wat is met mijn auto! Dikke 10 voor de personeelsleden.

(Translated by Google)
What a great company this is.
I was in need because my battery was flat. I called them and explained this. They immediately sent someone to me who fixed it in 5 minutes. They didn't want any money for it. They did this as a service!
What lovely people and a great garage.
I will go here again if something happens to my car! Big 10 for the staff.
1 jaar geleden
Henk M
1 jaar geleden
Steven Smid
Nieuwsgierig geworden van alle Byd reclame opzoek gegaan naar een dealer van deze elektrische auto. Ik kom uit bij de Toyota dealer (Louwman) in Groningen,nu Toyota ADG. Een groot bedrijfspand aan de Moermanskweg. De drie modellen van Byd stonden op het parkeerterrein opgesteld, gelukkig was het droog. Wat mij verbaasde was de keuze om hier auto's te stallen terwijl...
er in de twee grote bedrijfspanden toch best plaats moet zijn voor deze elektrische wagens. Een gelikte verkoopstand zorgt voor een betere verkoop. Waar ik voor kwam was de fysieke kennismaking met de Byd auto's en ik moet zeggen, ze zien er goed uit.

(Translated by Google)
Curious about all the Byd advertising, I went looking for a dealer of this electric car. I ended up at the Toyota dealer (Louwman) in Groningen, now Toyota ADG. A large commercial building on the Moermanskweg. The three Byd models were parked in the parking lot, fortunately it was dry. What surprised me was the choice to park cars here while there should be plenty of room for these electric cars in the two large commercial buildings. A slick sales stand ensures better sales. What I came for was the physical introduction to the Byd cars and I have to say, they look good.
2 dagen geleden
Henkie Ho
1 maand geleden
Monique Hendriksen
Goedemiddag!

Graag wil ik u bedanken voor de geweldige...
service rondom de 165.000 km beurt van mijn auto!

De hoogte van het bedrag op de factuur was zeer bevredigend en het feit dat mijn auto door een hele vriendelijke jongeman (Wesley) werd opgehaald en schoon gewassen weer werd teruggebracht (waarbij ik ook nog van een mooie andere Lexus gebruik mocht maken) gaf mij het echte "red carpet treatment" gevoel!!
Mission accomplished.

Natuurlijk heb ik als Nederlandse toch ook nog 2 hele kleine "verbeter"-puntjes te melden.
Ik was met de leenauto even boodschappen doen en ik miste de parkeerkaart! Die heb ik even snel gescoord (45 eurocent bij Action). Ik heb hem in de leenauto laten liggen in de hoop dat hij daarin blijft voor de volgende gebruikers.

Dan is de factuur geprint op een voorgedrukte pagina waarop helaas het banknummer niet te lezen is. Ik ga dat wel vinden in mijn aankoop papieren maar handig is anders😊!

Al met al een hele fijne ervaring met Lexus rijker.

Groetjes,
Monique Hendriksen

(Translated by Google)
Good afternoon!

I would like to thank you for the great service around the 165,000 km service of my car!

The amount on the invoice was very satisfactory and the fact that my car was picked up by a very friendly young man (Wesley) and returned clean and washed (where I was also allowed to use another beautiful Lexus) gave me the real "red carpet treatment" feeling!!
Mission accomplished.

Of course, as a Dutch person, I still have 2 very small "improvement" points to report.
I was doing some shopping with the rental car and I missed the parking card! I quickly scored it (45 euro cents at Action). I left it in the rental car in the hope that it would remain there for the next users.

Then the invoice is printed on a pre-printed page on which unfortunately the bank account number cannot be read. I will find that in my purchase papers, but it is not very convenient😊!

All in all, a very nice experience with Lexus richer.

Greetings,
Monique Hendriksen
2 maanden geleden
kesannl
Zoon heeft auto gezien. Afspraak gemaakt om langs te komen en een proefrit te maken. Word je later gebeld je hoeft niet te komen, we zijn m nu aan 't verkopen. Maar we hebben genoeg andere auto's hoor. Heel mooi maar hij ging voor deze.

(Translated by Google)
Son saw car. Made an appointment to come by and take a test drive. If you get a call later,...
you don't have to come, we are selling it now. But we have plenty of other cars. Very nice but he went for this one.
3 maanden geleden
Desirée Leukel
4 maanden geleden
Harm-Jan Fonk
4 maanden geleden
Theo vdM
08.2024 een Lexus gekocht met garantie. 02.2025 een probleem met de lager linksachter. Op basis van garantie links en rechtsachter vervangen. Rekening € 0,-. 100% garantie en zelfs geen nota voor de huur/leenauto. Kijk, zo hoort het. Van mij krijgen ze een dikke 10!!

(Translated by Google)
Bought a Lexus with warranty on 08.2024. 02.2025 a problem with...
the rear left bearing. Replace left and right rear under warranty. Bill €0. 100% guarantee and not even a bill for the rental/loan car. See, that's how it should be. They get a big 10 from me!!
4 maanden geleden
Suzanne Nathalie Pasteuning
Gistermiddag werk ik vriendelijk en heel snel geholpen door Bert. Heel rap verving hij de batterij van mijn sleutel. Erg belangrijk want mij sloten vriezen steeds dicht en op deze manier kan ik in ieder geval mijn auto in!
Lang leve de toyota service pas.

Dank jullie...
wel!

(Translated by Google)
Yesterday afternoon I was working in a friendly and very quick manner by Bert. He quickly replaced the battery in my key. Very important because my locks keep freezing shut and this way I can at least get into my car!
Long live the Toyota service pass.

Thank you!
5 maanden geleden
Ana-Maria Sarunat
5 maanden geleden
age woltinge
Kom net bij toyota Louman weg,ze hebben een setje led lampen gemonteerd en afgesteld. Het personeel was geweldig vriendelijk de koffie was lekker en de kosten waren nihiel!!! Een geweldige aanrader die garage LOUMAN.

(Translated by Google)
Just came from Toyota Louman, they mounted and adjusted a set of LED lights. The staff was very friendly, the...
coffee was good and the costs were negligible!!! A great recommendation that garage LOUMAN.
6 maanden geleden
Margriet Rotteveel
6 maanden geleden
Steffen Procee
Twee weken geleden een zeer nette RAV4 gekocht. Het verkooptraject verliep prima. Ook over de aflevering vandaag was ik zeer goed te spreken. Patrick neemt alle tijd voor je en heeft een goed verhaal. Auto stond er netjes bij en had een aflevringsbeurt gehad. Tot zo ver zeer tevreden!

(Translated by Google)
Two weeks ago I bought a very neat RAV4. The...
sales process went well. I was also very pleased with the delivery today. Patrick takes all the time for you and has a good story. The car was neat and had had a delivery service. So far very satisfied!
7 maanden geleden
Jan Sagel
Uitmuntende service !

(Translated by Google)
Excellent service!
9 maanden geleden
Johan Wester
9 maanden geleden
kimberley de munck
Goed bedrijf, goede service, vriendelijk personeel

(Translated by Google)
Good company, good service, friendly staff
10 maanden geleden
Jan Smit
We zijn blij met onze auto's
Vind het wel jammer dat men de afspraken voor onderhoud vergeet na tekomen

(Translated by Google)
We are happy with our cars
I think it's a shame that people forget to keep maintenance agreements
1 jaar geleden
Eddie Brinkman
1 jaar geleden
Harry Pater
In maart 2024 een mooie Toyota RAV4 gekocht bij ADG Groningen.
Hierbij uitstekend en duidelijk geadviseerd door verkoopadviseur Patrick Veenhuizen.
Later bleek dat de bestuurdersstoel niet helemaal de juiste ondersteuning gaf om comfortabel langere afstanden...
te rijden. Hierover overleg gehad met Patrick Veenhuizen. Vervolgens heeft hij dit op uitstekende wijze opgelost en kunnen wij nu volledig van deze prettige auto genieten.
Complimenten voor Patrick Veenhuizen en complimenten voor ADG.

Harry Pater

(Translated by Google)
Bought a beautiful Toyota RAV4 from ADG Groningen in March 2024.
Excellent and clear advice from sales advisor Patrick Veenhuizen.
It later turned out that the driver's seat did not provide quite the right support to comfortably drive longer distances. Had discussions about this with Patrick Veenhuizen. He subsequently resolved this in an excellent manner and we can now fully enjoy this pleasant car.
Compliments for Patrick Veenhuizen and compliments for ADG.

Harry Father
1 jaar geleden
Jozefien van Leeuwen
Dealer heeft glashard gelogen!
Vijf jaar geleden kwamen we met onze Toyota corolla bij de toyotadealer omdat er iets mis was met de...
versnellingsbak. Er werd ons toen gezegd dat de auto echt niet meer te repareren was, omdat de reparatie te duur zou worden. We mochten er écht niet meer mee rijden, want de kans dat we dan langs de kant van de weg zouden komen te staan, was heel groot. De dealer zou de auto meteen op de trein naar Afrika zetten...

Wat schetst onze verbazing... Laatst zagen we onze oude auto gewoon in Beijum staan. De dealer heeft dus glashard tegen ons gelogen!!!

-------------------------------------------------------

Daarnaast hebben we indertijd een andere tweedehandse toyota corolla gekocht. Dit was een grote miskoop. Binnen enkele maanden liet de binnenbekleding los. Waarschijnlijk heeft de dealer met een schoonmaakspray rooklucht verwijderd, maar deze schoonmaakspray heeft de lijmlaag opgelost.

De buitenkant versnellingspook schilfert af. Deze auto is door de vorige eigenaar helemaal afgeragd, net genoeg opgepoetst om er fatsoenlijk uit te zien en toen aan ons verkocht. We voelen ons enorm afgezet en gaan nooit meer naar deze dealer toe.

Wij hebben geen verstand van auto's en willen kunnen vertrouwen op de garage.

(Translated by Google)
Dealer lied flat out!
Five years ago we took our Toyota Corolla to the Toyota dealer because there was something wrong with the gearbox. We were then told that the car was beyond repair, because the repair would be too expensive. We were really not allowed to drive it anymore, because the chance that we would end up on the side of the road was very high. The dealer would immediately put the car on the train to Africa...

What is our surprise... We recently saw our old car parked in Beijum. The dealer completely lied to us!!!

-------------------------------------------------- -----

We also bought another second-hand Toyota Corolla at the time. This was a big bad buy. Within a few months the inner lining came loose. The dealer probably removed smoke odor with a cleaning spray, but this cleaning spray has dissolved the adhesive layer.

The outside gear lever is flaking off. This car was completely beaten up by the previous owner, polished up just enough to look decent and then sold to us. We feel extremely ripped off and will never go to this dealer again.

We know nothing about cars and want to be able to rely on the garage.
1 jaar geleden
robbin biel
1 jaar geleden
Michiel Steenbeek
3 keer (!) mijn Aygo ter reparatie aangeboden, en steeds konden ze het probleem niet vinden. De term "spookauto" is nog gevallen, omdat hij het steeds wel weer deed als ik hem kwam ophalen. Uiteindelijk heeft de ANWB dit binnen 10 minuutjes voor me kunnen fixen. Je verwacht toch wel wat meer van een officiele Toyota garage. Erg zonde want ben er erg veel geld aan...
kwijtgeraakt. 2 sterren omdat ze wel erg vriendelijk zijn, en ik steeds een leenauto mee mocht.

(Translated by Google)
Brought my Aygo in for repair 3 times (!) and they still couldn't find the problem. The term "ghost car" has been coined because it always did it when I came to pick it up. Ultimately, the ANWB was able to fix this for me within 10 minutes. You expect a bit more from an official Toyota garage. A shame because I lost a lot of money on it. 2 stars because they are very friendly and I was always given a loaner car.
1 jaar geleden
Erwin K
Kan toeval zijn... Maar de service die ik gewend was toen het nog Louwman was heb ik dit keer niet ervaren helaas.

(Translated by Google)
It could be a coincidence... But unfortunately I did not experience the service I was used to when it was still Louwman this time.
1 jaar geleden
Thijs Knot
1 jaar geleden
J De Weijs
Goede service en de prijs valt mij iedere keer mee..

(Translated by Google)
Good service and the price is always good...
1 jaar geleden
Berend Wegman
Goed geholpen en advies gekregen

(Translated by Google)
Well helped and received advice
1 jaar geleden
Chris Leeftink
Uitstekende service.

(Translated by Google)
Excellent service.
1 jaar geleden
Wilma Dussel
(Translated by Google) First service

(Original)
Prima service
1 jaar geleden
Rudy Spoelstra
Gisteren onze nieuwe auto opgehaald bij ADG groep in Groningen.
Voortreffelijk geholpen door de zeer enthousiaste, vakbekwame en vriendelijke verkoper Henk Noordveld.
Alles Top geregeld!!!

(Translated by Google)
Yesterday we picked up our new car from ADG group in Groningen.
Excellent help from the...
very enthusiastic, skilled and friendly salesman Henk Noordveld.
Everything was perfectly arranged!!!
1 jaar geleden
Paul Pothuizen
prachtige showroom, met alle nieuwe EV modellen.

(Translated by Google)
beautiful showroom, with all new EV models.
1 jaar geleden
Pattyboy Pattyboy
Voor de 4e keer een auto gekocht. Ging voor apk . En kwam toen auto tegen en ja die is gekocht. Dankzij patrick veenhuizen.. die altijd klaar staat voor ons...
Bedankt

(Translated by Google)
Bought a car for the 4th time. Went for MOT. And then came across a car and yes it was bought. Thanks to Patrick Veenhuizen.. who is...
always there for us...
Thanks
1 jaar geleden
Michelle Boer
2 weken geleden
Henk van Woudenberg
Snel en netjes geholpen.
Probleem werd opgelost.

(Translated by Google)
Helped quickly and neatly.
Problem was solved.
1 maand geleden
Marcel Nieboer
Prima service, met kennis van mijn auto.

(Translated by Google)
Excellent service, with knowledge of my car.
2 maanden geleden
hennie middelberg
Is mijn garage omdat ik lexus ct200h rijd. Geweldige auto. Dus goed voor zijn vandaar naar de dealer.. en niks om te klagen tot nu toe.

(Translated by Google)
Is my garage because I drive a Lexus CT200h. Great car. So good for it, hence to the dealer... and nothing to complain about so far.
3 maanden geleden
Joop Woldring
Al vele tientallen jaren zijn wij klant bij de Lexus dealer waar we altijd uitermate keurig geholpen werden maar nu had ik wel een echte reden om een zeer positieve review te schrijven. Onze auto is inmiddels 5 jaren oud en we vonden het niet nodig om het GPS systeem te laten updaten omdat bijna iedereen wel een smartphone heeft om de weg te weten. Door een onderlinge...
communicatie stoornis had men tóch (tegen berekening) het systeem ge-update. Toen wij dat op de rekening zagen en aan hun vertelden dat dit niet de bedoeling was geweest, heeft men het bedrag onmiddellijk weer helemaal gecrediteerd. Geen discussie, gewoon correct afgewerkt. Chapeau, wij blijven komen!

(Translated by Google)
We have been customers of the Lexus dealer for many decades, where we have always received excellent service, but now I had a real reason to write a very positive review. Our car is now 5 years old and we did not think it was necessary to have the GPS system updated because almost everyone has a smartphone to know the way. Due to a mutual communication disorder, the system was still updated (at a cost). When we saw this on the bill and told them that this was not the intention, they immediately credited the amount in full again. No discussion, just done correctly. Chapeau, we keep coming!
4 maanden geleden
martin .beishuizen
4 maanden geleden
menno van den Brink
Snel geholpen met een storing

(Translated by Google)
Quick help with a problem
4 maanden geleden
j vegter
Zeer goed geholpen m.b.t. een storingslampje in de auto! Kon direct langskomen en ook direct verholpen. Ondertussen rustig kunnen werken met een lekker kopje koffie! Daarnaast vriendelijk en betrokken personeel die bereid zijn om mee te denken!

(Translated by Google)
Very good help regarding a fault light in the car! Was able to come immediately and...
have it resolved immediately. In the meantime, you can work quietly with a nice cup of coffee! In addition, friendly and committed staff who are willing to think along!
5 maanden geleden
Daniel Groenendal
5 maanden geleden
Danel
I took the car for the annual service (oil change) and they have destroyed the steering wheel, it is completely scratched. They have not given me any real solution, besides they were completely sure that I had done it when the steering wheel was spotless before coming here. Do not come to this center if you have the possibility to go to another one. My experience in lexus dealerships has always...
been perfect and this one has been horrible.
6 maanden geleden
H Slagter
7 maanden geleden
Bert Wind
8 maanden geleden
Mike Wessing
Onderweg op vakantie vanuit Amstelveen naar het Lauwersmeer opeens alarm op het scherm van onze mooie (nieuwe) rode Yaris🫣
Hulpdienst toyota gaf aan dat het geen kwaad kon en wij er mee door konden rijden. Omdat wij ons hier toch niet echt lekker bij voelden, bij ADG om extra advies gevraagd. We werden...
direct heel hartelijk en uitgebreid geholpen. Na een harde reset van iets electronisch, konden we zonder alarm onze reis/vakantie met een gerust hart voortzetten. Wat een service👌
De storing is trouwens niet meer teruggekomen.
Nogmaals bedankt, Top!

(Translated by Google)
While on holiday from Amstelveen to the Lauwersmeer, an alarm suddenly appeared on the screen of our beautiful (new) red Yaris🫣
Toyota emergency service indicated that it could do no harm and that we could continue driving. Because we didn't really feel comfortable with this, we asked ADG for additional advice. We were immediately helped very cordially and extensively. After a hard reset of something electronic, we could continue our trip/holiday with peace of mind without an alarm. What a service👌
The fault has not returned by the way.
Thanks again, Top!
9 maanden geleden
Joel Hiemstra
Zojuist een review geschreven die mij niet helemaal beviel bij een andere garage, nu de keerzijde. Gebeld over bougies vervangen. Kreeg een prijs, prijs is nagekomen. Leen fiets gekregen en de auto stond een dag later volgens afspraak weer klaar. Bedankt! Ervaring was top.

(Translated by Google)
Just wrote a review that I didn't really like at another...
garage, now the downside. Called about replacing spark plugs. Received a price, price was fulfilled. We borrowed a bicycle and the car was ready a day later as agreed. Thank you! Experience was great.
9 maanden geleden
Jan harm De vries
11 maanden geleden
Henk Krol
1 jaar geleden
John Orlando
1 jaar geleden
Ge Be
1 jaar geleden
Rienko Wietsma
gister aan het eind van de dag, bezoek gebracht aan de balie van adg om een probleem te bespreken. ik voel me niet serieus genomen en zo werd ik ook behandeld door de servicemedewerker

(Translated by Google)
Yesterday at the end of the day, I visited the ADG desk to discuss a problem. I don't feel taken seriously and I was treated that way by the...
service employee
1 jaar geleden
Muharem Mujkanovic
Geweest voor proefrit in een BYD. Vriendelijke medewerkers en service is tot nu toe top.

(Translated by Google)
Went for a test drive in a BYD. Friendly employees and service has been top notch so far.
1 jaar geleden
Inge Boertien
1 jaar geleden
Bert Stuut
Super bedrijf

(Translated by Google)
Great company
1 jaar geleden
Arnold van Wijk
Een aantal keren via de mail een prijsopgave gevraagd voor LS400 onderdelen , helaas in alle gevallen nul reactie gehad.

(Translated by Google)
Requested a quote for LS400 parts by email several times, unfortunately in all cases we received no response.
1 jaar geleden
Aeilko Doornbosch
Omdat we wat vroeg de auto voor een beurt kwamen brengen was de voordeur nog open. Maar de reeds aanwezige mensen waren erg vromer het in ontvangst nemen van de auto. Na de uitgevoerde werkzaamheden goede uitleg van wat er is uitgevoerd. Een prettige ervaring.

(Translated by Google)
Because we came to take the car for a service a little early, the...
front door was still open. But the people already present were very devout about receiving the car. After the work has been carried out, a good explanation of what has been carried out. A pleasant experience.
1 jaar geleden
W.J Waalderbos
1 jaar geleden
Michel Groen
Helaas heb ik bij ADG niet de Toyota of Lexus gevonden die bij mij past, maar ik ben wel zeer correct behandeld door mevrouw Kerstens-Franck en de heren Van Abel en Wessels.

(Translated by Google)
Unfortunately, I did not find the Toyota or Lexus that suits me at ADG, but I was treated very correctly by Mrs. Kerstens-Franck and Messrs. Van Abel and...
Wessels.
1 jaar geleden
Max van Nieuwpoort
Uitstekend geholpen, zowel bij het plannen van de afspraak als bij het afleveren en ophalen van de auto. De kosten die voorgerekend werden zaten op een paar euro na op de kosten van de rekening, inclusief apk, en een ze hebben hem nog gewassen ook. Erg tevreden dus

(Translated by Google)
Excellent help, both with planning the appointment and with...
delivering and picking up the car. The costs that were calculated were within a few euros of the cost of the bill, including MOT, and they also washed it. So very satisfied
1 jaar geleden
Albert Schrijvers
1 jaar geleden
Evert Kopmeiners
1 jaar geleden
Valentina Rodriguez
1 jaar geleden
Jan Emmens