Onze reviews

De waardering van onze klanten, bevestigt onze inzet en kwaliteit. De ervaringen die je leest zijn afkomstig uit een voortdurend klantonderzoek. We laten ze zoals ze zijn, met uitzondering van automatisch verwijderde namen.

480 reviews van ADG Groningen Toyota & Lexus
2 dagen geleden
Teun Hofstee
1 week geleden
Jan van der Vossen
Goede service en net personeel.

(Translated by Google)
Good service and neat staff.
3 weken geleden
Bjerre Clever
Prima service. En vriendelijk.

(Translated by Google)
Excellent service. And friendly.
1 maand geleden
Rebecca Hofman
Altijd super service en vriendelijk personeel.

(Translated by Google)
Always great service and friendly staff.
1 maand geleden
Jan Jacob Hilberdink
2 maanden geleden
Shona
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik heb mijn auto voor een APK en grote onderhoudsbeurt ingeleverd. Vervolgens word ik gebeld dat zij mij niet APK kunnen keuren, omdat mijn remschijven en blokken van de voorwielen moeten worden vervangen evenals beide kabels van mijn handrem. De achterwielen moesten ook maar dat kon wel wachten tot...
volgend jaar. De kosten waren te hoog omdat ik in totaal bijna 1300 euro kwijt zou zijn. Ik gaf aan dat ik zou kijken of een andere garage het voor mij kan oplossen en dat ik het daar zou laten keuren. Dat was goed. Even later heb ik gebeld dat ik toch wilde dat zij alleen de handremkabels gingen vervangen zodat ik in ieder geval veilig te weg op kon. Opeens hoefde ik voor de APK niet meer mijn remschijven en blokken te vervangen, want metaal lag niet op metaal. Dus als zij horen dat ik bij een ander de keuring zal doen is het opeens geen probleem meer voor de keuring. Laat ze je niet voorliegen, want mijn vertrouwen is geschaad. Verder heb ik mijn auto zonder (ruit)schade ingeleverd en krijg ik het terug met diepe en ondiepe krassen op alle ruiten. Leidinggevende zei dat het niet in wasstraat is gebeurd en hij daarom niets zal vergoeden. Wij weten 100% zeker dat de krassen er niet in zaten. MAAK FOTO'S hoe je de auto inlevert, want de fout ligt toch niet bij hun naar hun zeggen.

(Translated by Google)
Forewarned is forearmed.
I took my car in for an MOT and a major service. Then they called to say they couldn't inspect it for me because my front brake discs and pads needed replacing, as well as both handbrake cables. The rear wheels needed replacing too, but that could wait until next year. The costs were too high, costing me almost €1300 in total. I told them I'd see if another garage could fix it for me and that I'd have it inspected there. That was fine. A little later, I called to say I only wanted them to replace the handbrake cables so I could at least drive safely. Suddenly, I didn't need to replace my brake discs and pads for the MOT anymore, because metal wasn't touching metal. So, if they heard I'd have the inspection done by someone else, it suddenly wasn't a problem anymore. Don't let them lie to you, because my trust has been betrayed. Furthermore, I returned my car without any damage (windshield damage), and it came back with deep and shallow scratches on all the windows. My manager said it wasn't done at the car wash and therefore he wouldn't reimburse me. We're 100% sure the scratches weren't there. TAKE PHOTOS of how you return the car, because they claim it's not their fault.
3 maanden geleden
Dora Ribbes
Ben erg in ze teleurgesteld. Wordt om 15.30 gebeld auto is klaar 1 week niets gehoord en op stel en sprong willen ze de leenauto terug. Had besloten om daar een nieuwe auto te kopen, maar dat feest gaat niet door. Gelukkig zijn er meerdere dealers met wel een goede afhandeling.

(Translated by Google)
I'm very disappointed in them. I got a call at 3:30...
PM, the car was ready, didn't hear anything for a week, and then suddenly they wanted the loaner car back. I had decided to buy a new car there, but that didn't happen. Fortunately, there are several dealerships that do offer good service.
4 maanden geleden
Implosion Nibiru
In 2023 voor nieuwe banden laten plaatsen, want die waren af.
In 2024 grote beurt en remmen achter vervangen.
Één van de achterbanden maakte een wobbel geluid (niet meer mooi rond), maar de achterbanden waren nog niet af, ik dacht, doe ik dan wel in 2025.
Nu 2025 afspraakt gemaakt voor kleine beurt, apk en achterbanden vervangen.
Ik haal de volgende dag de auto op en nog dat...
gewobbel geluid, ik dacht, kan de lager zijn.
Toch maar even bij een kameraad langs, die ook een autobedrijf heeft, want ook dat ik binnenkort op vakantie ga, en ik de auto goed wil hebben dan.
Hij kijken, en blijkt dus, dat ze de voorste banden hebben vervangen en niet achter.
Hij vertelde mij, dat kan je ook zien aan dat 4 cijferige nummer op de band. Eerste 2 cijfers weeknummer en laatste 2 cijfers het jaar nummer.
Op de achterbanden stond op 0620 en andere band achter 0820.
Ik volgende dag bellen naar ADG Groep in Groningen en zeggen ze, dat ze de voorste banden (van 2023) naar achteren hebben verplaatst en voor nieuwe banden er op hebben gezet.
Maar ik kon wel even naar ADG Groep in Veendam gaan aangezien ik ook in Veendam woon.
Ik daar heen, en die kerel achter de bali was al op de hoogte van ADG in Groningen (natuurlijk).
Maar dat nummer op die band 0620 was niet de datum, maar het DOT Nummer namelijk 023. Dus lagers kapot zei hij, en moest ik maar een nieuwe afspraak maken hiervoor bij ADG Groep in Groningen.
Ik vertrouwde het niet en heb bij die andere garage er 2 nieuwe er op laten zetten.
En je raadt het natuurlijk al, geen wobbel geluid meer.
ADG groep in Groniningen en uit Veendam willen gewoon geen schuld erkennen, en alleen maar meer geld uit je trekken, want maar goed dat ik hem niet weer heen bracht naar Groningen, anders had ik ook nog een lager moet betalen, en dan was het nog niet goed geweest, want het zat dus echt in de band, en dan hadden ze vast gezegd, dat het de as was. Zo voorspelbaar allemaal als je al weet dat ze je belazeren.
Ze zijn nu wel een klant kwijt waar ik hem elk jaar heen breng voor de beurten, apk en onderhoud en vanaf nu dus niet meer.
Gewoon oplichters.
De foto is 1 van de oude banden achter met nr 0820.
Tot nooit weer ziens,
P. Huizinga uit Veendam

(Translated by Google)
In 2023, I had new tires installed because they were worn out.
In 2024, I had a major service and rear brakes replaced.
One of the rear tires was making a wobbly sound (no longer perfectly round), but the rear tires weren't worn out yet, so I figured I'd do it in 2025.
Now, I made an appointment for 2025 for a minor service, MOT, and rear tires replaced.
I picked up the car the next day, and the wobbly sound still persisted. I thought it might be the bearing.
So I went to a friend who also owns a garage, because I'm going on vacation soon, and I wanted the car in good condition.
He checked, and it turns out they'd replaced the front tires, not the rear.
He told me you can tell by the 4-digit number on the tire. The first two digits are the week number, and the last two digits are the year number. The rear tires had a date of 0620 and the other rear tire had a date of 0820.
The next day, I called ADG Groep in Groningen, and they told me they'd moved the front tires (from 2023) to the rear and put new ones on.
But I could just go to ADG Groep in Veendam, since I live in Veendam too.
I went there, and the guy behind the counter was already aware of ADG in Groningen (naturally).
But the number on the tire, 0620, wasn't the date, but the DOT number, namely 023. So, he said the bearings were broken, and I should make a new appointment with ADG Groep in Groningen.
I wasn't sure, so I had two new ones put on at the other garage.
And you guessed it, no more wobbling. The ADG group in Groningen and Veendam simply refuses to acknowledge any guilt and just wants to extract more money from you. It's a good thing I didn't take it back to Groningen, otherwise I would have had to pay for a bearing, and even then it wouldn't have been right. It was definitely in the tire, and they would have probably said it was the axle. So predictable, when you already know they're ripping you off.
They've lost a customer who I take it to every year for service, MOT, and maintenance, and from now on, they won't.
They're just scammers.
The photo is one of the old rear tires with number 0820.
See you never again,
P. Huizinga from Veendam
4 maanden geleden
Jorit van den Veen
bedankt voor de goede service bij mijn aankoop!

(Translated by Google)
Thank you for the good service with my purchase!
5 maanden geleden
Henk van Woudenberg
Snel en netjes geholpen.
Probleem werd opgelost.

(Translated by Google)
Helped quickly and neatly.
Problem was solved.
5 maanden geleden
Marcel Nieboer
Prima service, met kennis van mijn auto.

(Translated by Google)
Excellent service, with knowledge of my car.
6 maanden geleden
hennie middelberg
Is mijn garage omdat ik lexus ct200h rijd. Geweldige auto. Dus goed voor zijn vandaar naar de dealer.. en niks om te klagen tot nu toe.

(Translated by Google)
It's my garage because I drive a Lexus CT200h. It's a great car. So, good for it, that's why I went to the dealership... and I haven't had any complaints so far.
7 maanden geleden
Joop Woldring
Al vele tientallen jaren zijn wij klant bij de Lexus dealer waar we altijd uitermate keurig geholpen werden maar nu had ik wel een echte reden om een zeer positieve review te schrijven. Onze auto is inmiddels 5 jaren oud en we vonden het niet nodig om het GPS systeem te laten updaten omdat bijna iedereen wel een smartphone heeft om de weg te weten. Door een onderlinge...
communicatie stoornis had men tóch (tegen berekening) het systeem ge-update. Toen wij dat op de rekening zagen en aan hun vertelden dat dit niet de bedoeling was geweest, heeft men het bedrag onmiddellijk weer helemaal gecrediteerd. Geen discussie, gewoon correct afgewerkt. Chapeau, wij blijven komen!

(Translated by Google)
We've been customers at the Lexus dealership for decades, where we've always received excellent service. This time, I had a real reason to write a very positive review. Our car is now five years old, and we didn't think it was necessary to update the GPS system, as almost everyone has a smartphone to navigate. Due to a communication issue, they had updated the system anyway (for a fee). When we saw the error on the invoice and told them it hadn't been their intention, they immediately credited the full amount. No discussion, just a proper process. Hats off, we'll keep coming back!
8 maanden geleden
martin .beishuizen
9 maanden geleden
menno van den Brink
Snel geholpen met een storing

(Translated by Google)
Quickly helped with a malfunction
9 maanden geleden
j vegter
Zeer goed geholpen m.b.t. een storingslampje in de auto! Kon direct langskomen en ook direct verholpen. Ondertussen rustig kunnen werken met een lekker kopje koffie! Daarnaast vriendelijk en betrokken personeel die bereid zijn om mee te denken!

(Translated by Google)
I received excellent assistance with a malfunction light in my car! I was able to come...
by right away and it was fixed immediately. I was able to work in peace with a nice cup of coffee! The staff were also friendly and helpful, and they were always willing to help!
9 maanden geleden
Daniel Groenendal
10 maanden geleden
Danel
I took the car for the annual service (oil change) and they have destroyed the steering wheel, it is completely scratched. They have not given me any real solution, besides they were completely sure that I had done it when the steering wheel was spotless before coming here. Do not come to this center if you have the possibility to go to another one. My experience in lexus dealerships has always...
been perfect and this one has been horrible.
10 maanden geleden
H Slagter
11 maanden geleden
Bert Wind
1 jaar geleden
Mike Wessing
Onderweg op vakantie vanuit Amstelveen naar het Lauwersmeer opeens alarm op het scherm van onze mooie (nieuwe) rode Yaris🫣
Hulpdienst toyota gaf aan dat het geen kwaad kon en wij er mee door konden rijden. Omdat wij ons hier toch niet echt lekker bij voelden, bij ADG om extra advies gevraagd. We werden...
direct heel hartelijk en uitgebreid geholpen. Na een harde reset van iets electronisch, konden we zonder alarm onze reis/vakantie met een gerust hart voortzetten. Wat een service👌
De storing is trouwens niet meer teruggekomen.
Nogmaals bedankt, Top!

(Translated by Google)
While on holiday from Amstelveen to the Lauwersmeer, an alarm suddenly appeared on the screen of our beautiful (new) red Yaris🫣
Toyota emergency service indicated that it could do no harm and that we could continue driving. Because we didn't really feel comfortable with this, we asked ADG for additional advice. We were immediately helped very cordially and extensively. After a hard reset of something electronic, we could continue our trip/holiday with peace of mind without an alarm. What a service👌
The fault has not returned by the way.
Thanks again, Top!
1 jaar geleden
Joel Hiemstra
Zojuist een review geschreven die mij niet helemaal beviel bij een andere garage, nu de keerzijde. Gebeld over bougies vervangen. Kreeg een prijs, prijs is nagekomen. Leen fiets gekregen en de auto stond een dag later volgens afspraak weer klaar. Bedankt! Ervaring was top.

(Translated by Google)
Just wrote a review that I didn't really like at another...
garage, now the downside. Called about replacing spark plugs. Received a price, price was fulfilled. We borrowed a bicycle and the car was ready a day later as agreed. Thank you! Experience was great.
1 jaar geleden
Jan harm De vries
1 jaar geleden
Henk Krol
1 jaar geleden
John Orlando
1 jaar geleden
Ge Be
1 jaar geleden
Rienko Wietsma
gister aan het eind van de dag, bezoek gebracht aan de balie van adg om een probleem te bespreken. ik voel me niet serieus genomen en zo werd ik ook behandeld door de servicemedewerker

(Translated by Google)
Yesterday at the end of the day, I visited the ADG desk to discuss a problem. I don't feel taken seriously and I was treated that way by the...
service employee
1 jaar geleden
Muharem Mujkanovic
Geweest voor proefrit in een BYD. Vriendelijke medewerkers en service is tot nu toe top.

(Translated by Google)
Went for a test drive in a BYD. Friendly employees and service has been top notch so far.
1 jaar geleden
Inge Boertien
1 jaar geleden
Bert Stuut
Super bedrijf

(Translated by Google)
Great company
3 dagen geleden
Sietse Berends
2 weken geleden
Jan Stots
Zonet onze nieuwe auto bij Toyota Corolla Cross ADG te Groningen opgehaald.
Er speelde een issue,maar op dat moment kom je er achter hoe het echt gaat maw volle lof hier hoe Janscho dat opgelost heeft!!
Echt super service en vooral top...
advies van Janscho van Abel
Echt werkelijk 100%
Ook het gehele aflever proces rustig de tijd voor ons genomen
Klassiek voorbeeld van hoe het moet gaan!!!
Nogmaals bedankt

(Translated by Google)
Just picked up our new car from Toyota Corolla Cross ADG in Groningen.
There was an issue, but at that point, you really get the hang of it. So, full praise for how Janscho resolved it!
Really great service and especially top-notch advice from Janscho van Abel.
Truly 100%.
They also took their time with us throughout the entire delivery process.
A classic example of how it should be done!
Thanks again!
3 weken geleden
henk stoffers
Top dealer.
1 maand geleden
Billem Schoon
2 maanden geleden
Sjors Krebbeks
2 maanden geleden
Michel Jag Jager
Super geholpen door de verkoopmedewerkers. We hebben snel kunnen onderhandelen en de aankoop kunnen realiseren. Een extra proefritje bij twijfel was ook geen probleem waardoor wij zelf een keuze konden maken.

(Translated by Google)
The sales staff were incredibly helpful. We were able to negotiate quickly and finalize the purchase. An additional test...
drive was also no problem when we were unsure, allowing us to make our own decision.
3 maanden geleden
Nico Dubbelboer
Werden netjes behandeld.

(Translated by Google)
Were treated nicely.
4 maanden geleden
Geertjan
Zeer goed behandeld, proffesioneel, auto zag er keurig uit! heel goed afgehandeld

(Translated by Google)
Very well treated, professional, car looked neat! Very well handled.
4 maanden geleden
jan langedijk
5 maanden geleden
MaVe 64
Email correspondentie met verkoper Groningen, onbehulpzaam, erg kortaf, alsof hij geen auto wilde verkopen. genoeg voor mij om naar een andere dealer te gaan.

(Translated by Google)
Email correspondence with seller Groningen, unhelpful, very short, as if he didn't want to sell a car. enough for me to go to another dealer.
6 maanden geleden
AnToine van Maarle
Degelijke dealer & werkplaats. Goede ruimte om te wachten, met koffie en thee, grote (werk)tafel met goede wifi.
Vriendelijk personeel.

(Translated by Google)
Solid dealer & workshop. Good space to wait, with coffee and tea, large (work) table with good WiFi.
Friendly staff.
6 maanden geleden
Ben van Scharrenburg
In het paasweekend 2 keer problemen gehad met de 12 volt accu in mij Corolla Cross. Op weg geholpen door de pechhulp en de dag na pasen zonder afspraak naar ADG Groningen gereden waar ze direct actie ondernamen. Accu getest en vervangen door een nieuw, verbeterd exemplaar. Super goede service en zeer vriendelijk personeel. Helemaal top!

(Translated by...
Google)
During the Easter weekend I had problems twice with the 12 volt battery in my Corolla Cross. Helped on the way by roadside assistance and the day after Easter we drove without an appointment to ADG Groningen where they took immediate action. Battery tested and replaced with a new, improved one. Super good service and very friendly staff. Absolutely great!
8 maanden geleden
Jan Engelsman
8 maanden geleden
J Smit
Vriendelijk geholpen voor onderhoud auto's.
Bij eventuele afwijkingen wordt je netjes geïnformeerd, maar afwijkingen zijn er bij een Toyota bijna niet.

(Translated by Google)
Friendly service for car maintenance.
You're properly informed of any discrepancies, but discrepancies are almost non-existent with a Toyota.
9 maanden geleden
Gerrit Lieffering
Had een klein probleempje en kon direct langskomen en werd vlot geholpen

(Translated by Google)
Had a small problem and was able to come by immediately and was helped quickly
9 maanden geleden
Jeanne Hubert
Snel, vriendelijk en gratis nieuwe batterijen geplaatst in de sleutels!!

(Translated by Google)
Fast, friendly and free new batteries installed in the keys!!
9 maanden geleden
Marjoleine v.M.-V
Prima service. Wachten tijdens de kleine beurt. Alles was goed gepland en op tijd.

(Translated by Google)
Excellent service. Waiting during the minor service. Everything was well planned and on time.
10 maanden geleden
Nicole Blaauw
(Translated by Google) Been with this garage for years and only good experiences. Master service, cool and knowledgeable staff. No smooth sales but just fitting with your wishes.
Honest and friendly.
You will not regret it if you do business here.

(Original)
Al jaren bij deze garage en alleen maar goede...
ervaringen. Master service, tof en kundig personeel. Geen gladde verkoop maar gewoon passend met je wensen.
Eerlijk en vriendelijk.
Krijg je geen spijt van als je hier zaken doet.
11 maanden geleden
Betsy Weening-Dijksterhuis
Een kleine storing met onze Yaris door marters. Het zeer vriendelijke personeel van de werkplaats heeft het snel en vakkundig verholpen. De goede sfeer is opvallend en de koffie smaakt best 😊

(Translated by Google)
A small problem with our Yaris due to martens. The very friendly staff of the workshop solved it quickly and professionally. The good...
atmosphere is noticeable and the coffee tastes good 😊
1 jaar geleden
Ferry Wijninga
Klantvriendelijk, goede Services.

(Translated by Google)
Customer friendly, good services.
1 jaar geleden
Johan Go
Hartelijk dank ADG voor de medewerking en dat we een armsteunvoetje mochten passen 👍🏻

(Translated by Google)
Thank you very much to ADG for your cooperation and for allowing us to fit an armrest foot 👍🏻
1 jaar geleden
Billem Schoon
1 jaar geleden
Lenie Stoppels
Geweldige medewerkers

(Translated by Google)
Great employees
1 jaar geleden
Ben Bolt
Vriendelijk, correct en kundig

(Translated by Google)
Friendly, correct and knowledgeable
1 jaar geleden
tessa m
1 jaar geleden
Martin van den Breemer
Inmiddels de zoveelste onderhoudsbeurt gehad voor onze Lexus van 12 jaar oud en kan niet anders zeggen als top.
Factuur conform de prijslijst, zonder extra kosten die er natuurlijk kunnen zijn.
Met de nieuwe onderhoudsspecificatie welke bij de een grote beurt is toegevoegd wordt duidelijk alles...
vermeld, klasse.
De auto keurig schoongemaakt, dan voel je als klant de koning.

(Translated by Google)
We have now had the umpteenth maintenance service for our 12 year old Lexus and can only say it is top notch.
Invoice in accordance with the price list, without any additional costs that may of course occur.
With the new maintenance specification that was added during a major service, everything is clearly stated, class.
The car is neatly cleaned and as a customer you feel like a king.
1 jaar geleden
Rinus Huizenga
1 jaar geleden
Brian L. Mulder
Lange tijd klant geweest bij de Lexus dealer in Rotterdam, maar na de zoveelste personeelswisseling had ik niet zoveel zin om zover te reizen terwijl het toch weer onbekende gezichten waren.

Na een wat moeizaam begin nu toch tevreden klant bij Lexus ADG Groningen!

(Translated by Google)
Been a customer...
of the Lexus dealer in Rotterdam for a long time, but after the umpteenth change of staff I didn't feel like traveling that far while they were still unfamiliar faces.

After a somewhat difficult start, now a satisfied customer at Lexus ADG Groningen!
1 jaar geleden
Thomas Wolters
1 jaar geleden
Johan Gjaltema
Bij het afleveren van onze nieuwe BYD Atto 3 ging het niet helemaal zoals verwacht.
Echt keurig opgelost door de ADG Groningen!

(Translated by Google)
When delivering our new BYD Atto 3, things didn't go quite as expected.
Really neatly solved by ADG Groningen!
1 week geleden
Koos En Johanna Mulder
Leuk bedrijf

(Translated by Google)
Nice company
3 weken geleden
Jesse Hemmen
Bijzonder dat je komt voor een vraag over de garantie, of tenminste je denkt bij jezelf dat dit onder garantie valt. Waarna je vervolgens als reactie krijgt: maar je rijdt toch elke 2 jaar een andere Lexus, dus waarom de vraag?
Bijzondere manier om een klant te woord te staan.

(Translated by Google)
It's strange that you'd come...
in with a warranty question, or at least you'd think it was covered, only to be met with the response: "But you drive a different Lexus every two years, so why bother?"
What a strange way to address a customer.
4 weken geleden
JF Folkertsma
Rav4 gebracht voor een beurt. Prettig ontvangen, leenfiets mee, gebeld toen de auto weer klaar was. En dat binnen een paar uur. Super service!

(Translated by Google)
Brought my Rav4 in for a service. A warm welcome, loaner bike, and a call when the car was ready. And all within a few hours. Excellent service!
1 maand geleden
Anneke Zuidinga
2 maanden geleden
henk piet
1 van de duurdere Toyota dealers. Typische verkopers die je dingen probeert aan te praten. Als je een Toyota wilt kopen kun je beter naar een andere dealer gaan als je niet veel te veel wilt betalen. Wel goede koffie.

(Translated by Google)
One of the more expensive Toyota dealerships. Typical salespeople trying to talk you into things. If you're...
looking to buy a Toyota, you're better off going to another dealership if you don't want to overpay. Good coffee, though.
2 maanden geleden
Jaimy Wongsodikromo
Recent een Yaris gebracht voor groot onderhoud. Later op de dag een telefoontje gekregen met het bericht dat de auto niet door de APK zou komen, om dit op te lossen zou het totaal bedrag op €1200+. Na aangeven te hebben dat gedeeltelijk van de reparaties elders gedaan zou worden, was het wel mogelijk om de auto door de APK te...
krijgen mits de ruitenwissers en remkabels vervangen werden.

Na dat de reparaties waren voldaan, is gebleken dat ze krassen hebben gemaakt op elke raam van de auto. Na de auto terug te hebben gebracht weigeren ze de krassen te repareren.

(Translated by Google)
I recently took a Yaris in for a major service. Later that day, I received a call saying the car wouldn't pass its MOT, and that the total cost to resolve this would be over €1200. After indicating that some of the repairs would be done elsewhere, it was possible to pass the MOT provided the windshield wipers and brake cables were replaced.

After the repairs were completed, it turned out they had scratched every window. After returning the car, they refused to repair the scratches.
4 maanden geleden
Pieterdirk Schoonenberg
Gerben van Lexus, hartstikke bedankt voor je deskundige uitleg en hulp.

(Translated by Google)
Gerben from Lexus, thank you so much for your expert explanation and help.
4 maanden geleden
Gerard Peters
4 maanden geleden
Henkie Ho
5 maanden geleden
Monique Hendriksen
Goedemiddag!

Graag wil ik u bedanken voor de geweldige...
service rondom de 165.000 km beurt van mijn auto!

De hoogte van het bedrag op de factuur was zeer bevredigend en het feit dat mijn auto door een hele vriendelijke jongeman (Wesley) werd opgehaald en schoon gewassen weer werd teruggebracht (waarbij ik ook nog van een mooie andere Lexus gebruik mocht maken) gaf mij het echte "red carpet treatment" gevoel!!
Mission accomplished.

Natuurlijk heb ik als Nederlandse toch ook nog 2 hele kleine "verbeter"-puntjes te melden.
Ik was met de leenauto even boodschappen doen en ik miste de parkeerkaart! Die heb ik even snel gescoord (45 eurocent bij Action). Ik heb hem in de leenauto laten liggen in de hoop dat hij daarin blijft voor de volgende gebruikers.

Dan is de factuur geprint op een voorgedrukte pagina waarop helaas het banknummer niet te lezen is. Ik ga dat wel vinden in mijn aankoop papieren maar handig is anders😊!

Al met al een hele fijne ervaring met Lexus rijker.

Groetjes,
Monique Hendriksen

(Translated by Google)
Good afternoon!

I would like to thank you for the great service around the 165,000 km service of my car!

The amount on the invoice was very satisfactory and the fact that my car was picked up by a very friendly young man (Wesley) and returned clean and washed (where I was also allowed to use another beautiful Lexus) gave me the real "red carpet treatment" feeling!!
Mission accomplished.

Of course, as a Dutch person, I still have 2 very small "improvement" points to report.
I was doing some shopping with the rental car and I missed the parking card! I quickly scored it (45 euro cents at Action). I left it in the rental car in the hope that it would remain there for the next users.

Then the invoice is printed on a pre-printed page on which unfortunately the bank account number cannot be read. I will find that in my purchase papers, but it is not very convenient😊!

All in all, a very nice experience with Lexus richer.

Greetings,
Monique Hendriksen
6 maanden geleden
kesannl
Zoon heeft auto gezien. Afspraak gemaakt om langs te komen en een proefrit te maken. Word je later gebeld je hoeft niet te komen, we zijn m nu aan 't verkopen. Maar we hebben genoeg andere auto's hoor. Heel mooi maar hij ging voor deze.

(Translated by Google)
My son saw the car. We made an appointment to come by and take a test drive. If you get a...
call later, you don't have to come; we're selling it right now. But we have plenty of other cars. It's very nice, but he went for this one.
7 maanden geleden
Desirée Leukel
8 maanden geleden
Harm-Jan Fonk
8 maanden geleden
Theo vdM
08.2024 een Lexus gekocht met garantie. 02.2025 een probleem met de lager linksachter. Op basis van garantie links en rechtsachter vervangen. Rekening € 0,-. 100% garantie en zelfs geen nota voor de huur/leenauto. Kijk, zo hoort het. Van mij krijgen ze een dikke 10!!

(Translated by Google)
Bought a Lexus with a warranty on August 8, 2024. On February...
2, 2025, there was a problem with the left rear bearing. Replaced both the left and right rears under warranty. The bill was €0. A 100% guarantee, and not even a receipt for the rental/loan car. See, that's how it should be. I give them a 10 out of 10!
9 maanden geleden
Suzanne Nathalie Pasteuning
Gistermiddag werk ik vriendelijk en heel snel geholpen door Bert. Heel rap verving hij de batterij van mijn sleutel. Erg belangrijk want mij sloten vriezen steeds dicht en op deze manier kan ik in ieder geval mijn auto in!
Lang leve de toyota service pas.

Dank jullie...
wel!

(Translated by Google)
Yesterday afternoon, I received friendly and very quick service from Bert. He quickly replaced the battery in my key. Very important because my locks keep freezing shut, and this way I can at least get into my car!
Long live Toyota Service Pass.

Thank you!
9 maanden geleden
Ana-Maria Sarunat
9 maanden geleden
age woltinge
Kom net bij toyota Louman weg,ze hebben een setje led lampen gemonteerd en afgesteld. Het personeel was geweldig vriendelijk de koffie was lekker en de kosten waren nihiel!!! Een geweldige aanrader die garage LOUMAN.

(Translated by Google)
Just came from Toyota Louman, they mounted and adjusted a set of LED lights. The staff was very friendly, the...
coffee was good and the costs were negligible!!! A great recommendation that garage LOUMAN.
10 maanden geleden
Margriet Rotteveel
11 maanden geleden
Steffen Procee
Twee weken geleden een zeer nette RAV4 gekocht. Het verkooptraject verliep prima. Ook over de aflevering vandaag was ik zeer goed te spreken. Patrick neemt alle tijd voor je en heeft een goed verhaal. Auto stond er netjes bij en had een aflevringsbeurt gehad. Tot zo ver zeer tevreden!

(Translated by Google)
Two weeks ago I bought a very neat RAV4. The...
sales process went well. I was also very pleased with the delivery today. Patrick takes all the time for you and has a good story. The car was neat and had had a delivery service. So far very satisfied!
1 jaar geleden
Jan Sagel
Uitmuntende service !

(Translated by Google)
Excellent service !
1 jaar geleden
Johan Wester
1 jaar geleden
kimberley de munck
Goed bedrijf, goede service, vriendelijk personeel

(Translated by Google)
Good company, good service, friendly staff
1 jaar geleden
Jan Smit
We zijn blij met onze auto's
Vind het wel jammer dat men de afspraken voor onderhoud vergeet na tekomen

(Translated by Google)
We are happy with our cars
I think it's a shame that people forget to keep maintenance agreements
1 jaar geleden
Eddie Brinkman
1 jaar geleden
Harry Pater
In maart 2024 een mooie Toyota RAV4 gekocht bij ADG Groningen.
Hierbij uitstekend en duidelijk geadviseerd door verkoopadviseur Patrick Veenhuizen.
Later bleek dat de bestuurdersstoel niet helemaal de juiste ondersteuning gaf om comfortabel langere afstanden...
te rijden. Hierover overleg gehad met Patrick Veenhuizen. Vervolgens heeft hij dit op uitstekende wijze opgelost en kunnen wij nu volledig van deze prettige auto genieten.
Complimenten voor Patrick Veenhuizen en complimenten voor ADG.

Harry Pater

(Translated by Google)
Bought a beautiful Toyota RAV4 from ADG Groningen in March 2024.
Excellent and clear advice from sales advisor Patrick Veenhuizen.
It later turned out that the driver's seat did not provide quite the right support to comfortably drive longer distances. Had discussions about this with Patrick Veenhuizen. He subsequently resolved this in an excellent manner and we can now fully enjoy this pleasant car.
Compliments for Patrick Veenhuizen and compliments for ADG.

Harry Father
1 jaar geleden
Jozefien van Leeuwen
Dealer heeft glashard gelogen!
Vijf jaar geleden kwamen we met onze Toyota corolla bij de toyotadealer omdat er iets mis was met de...
versnellingsbak. Er werd ons toen gezegd dat de auto echt niet meer te repareren was, omdat de reparatie te duur zou worden. We mochten er écht niet meer mee rijden, want de kans dat we dan langs de kant van de weg zouden komen te staan, was heel groot. De dealer zou de auto meteen op de trein naar Afrika zetten...

Wat schetst onze verbazing... Laatst zagen we onze oude auto gewoon in Beijum staan. De dealer heeft dus glashard tegen ons gelogen!!!

-------------------------------------------------------

Daarnaast hebben we indertijd een andere tweedehandse toyota corolla gekocht. Dit was een grote miskoop. Binnen enkele maanden liet de binnenbekleding los. Waarschijnlijk heeft de dealer met een schoonmaakspray rooklucht verwijderd, maar deze schoonmaakspray heeft de lijmlaag opgelost.

De buitenkant versnellingspook schilfert af. Deze auto is door de vorige eigenaar helemaal afgeragd, net genoeg opgepoetst om er fatsoenlijk uit te zien en toen aan ons verkocht. We voelen ons enorm afgezet en gaan nooit meer naar deze dealer toe.

Wij hebben geen verstand van auto's en willen kunnen vertrouwen op de garage.

(Translated by Google)
Dealer lied flat out!
Five years ago we took our Toyota Corolla to the Toyota dealer because there was something wrong with the gearbox. We were then told that the car was beyond repair, because the repair would be too expensive. We were really not allowed to drive it anymore, because the chance that we would end up on the side of the road was very high. The dealer would immediately put the car on the train to Africa...

What is our surprise... We recently saw our old car parked in Beijum. The dealer completely lied to us!!!

-------------------------------------------------- -----

We also bought another second-hand Toyota Corolla at the time. This was a big bad buy. Within a few months the inner lining came loose. The dealer probably removed smoke odor with a cleaning spray, but this cleaning spray has dissolved the adhesive layer.

The outside gear lever is flaking off. This car was completely beaten up by the previous owner, polished up just enough to look decent and then sold to us. We feel extremely ripped off and will never go to this dealer again.

We know nothing about cars and want to be able to rely on the garage.
1 jaar geleden
robbin biel
1 jaar geleden
Michiel Steenbeek
3 keer (!) mijn Aygo ter reparatie aangeboden, en steeds konden ze het probleem niet vinden. De term "spookauto" is nog gevallen, omdat hij het steeds wel weer deed als ik hem kwam ophalen. Uiteindelijk heeft de ANWB dit binnen 10 minuutjes voor me kunnen fixen. Je verwacht toch wel wat meer van een officiele Toyota garage. Erg zonde want ben er erg veel geld aan...
kwijtgeraakt. 2 sterren omdat ze wel erg vriendelijk zijn, en ik steeds een leenauto mee mocht.

(Translated by Google)
Brought my Aygo in for repair 3 times (!) and they still couldn't find the problem. The term "ghost car" has been coined because it always did it when I came to pick it up. Ultimately, the ANWB was able to fix this for me within 10 minutes. You expect a bit more from an official Toyota garage. A shame because I lost a lot of money on it. 2 stars because they are very friendly and I was always given a loaner car.
1 jaar geleden
Erwin K
Kan toeval zijn... Maar de service die ik gewend was toen het nog Louwman was heb ik dit keer niet ervaren helaas.

(Translated by Google)
It could be a coincidence... But unfortunately I did not experience the service I was used to when it was still Louwman this time.
1 jaar geleden
Thijs Knot